Vyrobte si doma skvělé shruby a pijte pravidelně zdraví prospěšné limonády z darů přírody. Výroba shrubů je velmi jednoduchá, tak neváhejte a s chutí do toho. Recepty z rakytníku, arónie, borůvek či ostružin  připravil barman Tomáš Kubíček, který mimo své barmanskévášně přemýšlí i o zdravém způsobu života.
Pocit ztráty paměti  není vždy známkou budoucí demence. Zhruba polovina případů se časem zlepšuje, když jsou překonány psychické či fyzické potíže, jež mohou být v některých případech příčinou zapomínání.
Omrzelo vás tetování či litujete obrázků na své kůži, které se zrodily z lehkovážnosti? Dermatoložka MUDr. Zuzana Macková z Perfect Clinic Dermatology vám poradí, jak nechtěné tetování bezpečně odstranit.
Při onemocnění maligním lymfomem jsou postiženy lymfocyty, tedy jeden z typů bílých krvinek. Lymfomy proto mohou vzniknout v kterékoliv části těla, a také se do jakékoliv části těla rozšířit.
Těhotenství s sebou spolu s krásnými pocity přináší také nejrůznější fámy a mýty. Jak je to se stravováním a sportem? Mají se budoucí maminky bát o zuby a co je pravdy na tom, že širší boky znamenají snazší porod? Podívejte se na nejčastější tvrzení, kterým byste rozhodně neměla věřit.
Vaše děťátko usedavě pláče už několik desítek minut a zatím to bohužel nevypadá, že by se nářek blížil ke konci. Důvodem brekotu malých miminek bývají nejčastěji bolesti bříška zapříčiněné kolikami neboli dětskými prdíky. Existuje způsob, jak miminku od jeho strastí s kojeneckou kolikou alespoň trochu ulevit?  
Dlouhé hodiny sezení u počítače a často v nesprávné poloze jsou důvodem, proč nás začnou zlobit záda, pobolívat hlava, kyčle nebo ruce. Přitom stačí 15 minut denně, aby se naše tělo dostalo zpátky do rovnováhy! Návodná videa poradí, jak na to.
Domácí zdravotní péče je služba poskytovaná kvalifikovaným zdravotnickým personálem, který dochází přímo do bydliště klienta. Jedná se o zdravotní sestry s minimálně tříletou praxí, které klientům dokáží pomoct se širokým spektrem problémů: aplikují injekce, infuze, katetry, cévkují, starají se o prevenci proleženin, nacvičují s klientem chůzi s holí nebo chodítkem a mnoho dalšího.
Nepříjemné bolesti břicha, nevolnost, střevní obtíže, jako jsou nepopulární zácpa a obávané hemoroidy. To vše může mít na svědomí nevyvážená střevní mikroflóra a nesprávné fungování střev. Přestože je optimální denní dávka vlákniny okolo 25–30 g,[1] Češi průměrně konzumují ani ne polovinu. Nedostatečná konzumace vlákniny a probiotik, nezdravý životní styl a málo pohybu mohou výrazně přispívat k rozvoji celé řady neduhů, jako jsou například zácpa a hemoroidy.
WHO nabízí plno racionálních rad, jak posilnit své fyzické zdraví, minimalizovat riziko nákazy COVID19, předejít těžkému průběhu onemocnění, minimalizovat stres a uchránit si i své mentální zdraví. Ohledně roušek doporučuje jednoduché pravidlo, nasaďte si je, pokud není možné dodržet rozestup 1 m. Rozestupy společně s dodržováním hygieny jsou považovány za nejdůležitější, poněvadž rouška sama o sobě neposkytuje dostatečnou ochranu před virem.

Stránky