Reklama

Oprátka za osm mrtvých - Olga Hepnarová

v. (Čt, 3. 4. 2014 - 00:04)

Boeing 777 ma dostup 43100 feetu, pokud motory maji dost kysliku ke spalovani paliva, musi mit take dost vzduchu pro zasobovani letadla vzduchem. pokud by doslo k poruse pretlakoveho ventilu nebo ztrate tesnosti trupu. piloti maji dost kysliku aby mohli bezpecne klesnout do vysky kdy se da dychat atmosfericky kyslik. rychlost ubytku tlaku vzduchu v kabine hlida variometr, ktery pri rychlem ubytku tlaku upozorni na nutnost pouzit kyslik z lahvi.druhemu pilotovi by muselo byt jasne ze letadlo zmenilo kurs a vysku, a branil by se kdyby ho chtel prvni pilot udusit. nebylo by jednodusi zabit nebo omracit nic netusiciho pilota zezadu po navratu z jidla nebo z toalety?aby letadlo letelo s udusenymi piloty, muselo by dojit k poruse klimatizace nebo tesnosti trupu, zaroven k poruse dodavky kysliku a take poruse ovladatelnosti vyskoveho kormidla.pokud by chtel pilot udusit cestujici mozna by stacilo snizit tlak vzduchu na ovladani klimatizace, jestli to jde nastavit na tak nizky tlak.

Nona (St, 2. 4. 2014 - 21:04)

Zlikvidovat nic netusiciho...Když vážně, tak já to vidím na variantu, že došlo k dekompresi a autopilot letěl sám, dokud nedošlo palivo. To vybočení ze směru mohl být už mylný manévr, který piloti provedli už pod vlivem ubývajícího kyslíku. To že trosky nenašli je proto, že pozdě identifikovali místo, kam letadlo doletělo. Vše už se buď ponořilo nebo plave v obrovských vzdálenostech od sebe

D (St, 2. 4. 2014 - 21:04)

Jo takhle :) No to by šlo....Zlikvidovat nic netusiciho kolegu neni zadny kumst - pokud to neni spojeno s nejakym obvyklym planem tento cin zatajit na pevne zemi, zbavit se tam mrtveho tela a podobne. Jen si myslim, ze motivace toho cloveka musela byt velmi silna. Uz jenom idea travit s mrtvolou v cockpitu dlouhe hodiny, nemluve o tolika mrtvych za zady na palube stroje, potrebe stale presne a prubezne dodrzovat ruzne pilotni procedury, a perspektive vlastni smrti na samem konci celeho podniku...

Nona (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Jo takhle :) No to by šlo. Hele a kdyby poškodil tomu copilotovi tu kyslík masku,přívod kyslíku, tak by ho měl mrtvýho taky:)

D (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Nestacilo jen, aby vydrzel...Myslel jsem samozrejme s eliminovanymi cestujicimi a CC...

D (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Ano, píšou, ale..já nevím...Nestacilo jen, aby vydrzel dele nez 15-20 minut? Pak se mohl vratit zpet do nejake nizsi vysky, uz s eliminovanou posadkou a CC. Nebo se mylim?

Nona (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

No - prece tam taky pisou, ze...Ano, píšou, ale..já nevím jak je to na B777, ale určitě mu ten v cockpitu nevydržel hodiny.

D (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Teď jsem nepochopila, jak...No - prece tam taky pisou, ze v prilis vysoke vysce je tlak tak nizky, ze se neda dychat. Cestujici a CC jsou pak odkazani na umely privod kysliku, ktery jim vydrzi kratsi dobu nez podobne zarizeni u pilotu. Navic kdyz je jeden z pilotu v te dobe uz eliminovan, ten druhy muze vyuzit i jeho zasobu...

Nona (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Jo - a taky je mozne, ze nad...Teď jsem nepochopila, jak to myslíš

D (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Jo - a taky je mozne, ze nad tim Jihocinskym morem to vzal ten koumak tak vysoko prave proto, aby cestujici a CC hned v teto fazi eliminoval. Pak uz po zbyvajici hodiny jen sam spel k mekkemu pristani na sirem oceanu, aby letadlo zustalo vcelku pred poklesem na dno, a nic se tak nikdy nenaslo.

D (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Koukala jsm na to, jen jim...Jiste - to je jedna z mnoha podvariant sebevrazdy nektereho z pilotu.

Nona (St, 2. 4. 2014 - 20:04)

Dalsi analyza - jeste...Koukala jsm na to, jen jim chybí varianta, že Flight Crew a Cabin Crew spolu celou dobu komunikovali, respektive jeden z nich. Nikdo neprokázal, že intercom nefungoval. Proto mohly být v klidu. Pokud letěli v mracích, žádné slunce , dle kterého by se mohli orientovat, neviděli. No a pak to jeden z cockpitu napálil do moře. Třeba čekal až mu dojde palivo. Mobily v určitých výškách nefungují, IFE mohl před tím odbočením vypnout, jakože závada.

D (St, 2. 4. 2014 - 19:04)

Dalsi analyza - jeste zajimavejsi:http://tinyurl.com/olyvuju

D (St, 2. 4. 2014 - 19:04)

Tady jsem narazil na zajimavou analyzu potencialnich pricin katastrofy MH370:http://tinyurl.com/pvo92q7Mimochodem, vi nekdo, co udela s lidskym telem hydrostaticky tlak nekolika set atmosfer, respektive nekolika set tisic hektopascalu (coz je tlak, pod kterym jsou mrtvoly, nachazejici se nekolik kilometru pod hladinou oceanu; je to jako byt drcen treba kilometrovym sloupcem zeleza).Co to udela s morkem kosti?

Ale... (Po, 31. 3. 2014 - 21:03)

Co to má společného s Hepnarovou?

Lady Gagaga (Po, 31. 3. 2014 - 20:03)

TO JE ALE HNUSNY VIDEO...Co je na tom hnusnýho?

D (Po, 31. 3. 2014 - 20:03)

Zajimava je jiste i motivace k takovemu cinu. Piloti normalne byvaji lidmi zdravymi, nadprumerne inteligentnimi, vzdelanymi, schopnymi se kvalitne orientovat a rozhodovat v obtiznych, pro jine stresovych situacich. Jsou tez nadprumerne placeni - konkretne prvni dustojnik MH370 si z radosti ze sveho nedavneho povyseni koupil novou Audi A4.

v (Po, 31. 3. 2014 - 19:03)

v letadle jsou pribory, pilot si mohl schovat nuz nebo vidlicku po jidle.Nebo mohl z osaceni udelat smycku a druheho uskrtit.odpojit komunikacni a navigacni pristroje urcite musi jit. pro pripad ze by doslo k poruse generatoru el. energie, nebo by se nepodarilo znovu generatory nabudit, piloti prepnou na akumulator ktery ma jen minimalni zasobu energie, musi byt schopni vsechny k letu nezbytne potrebne el.spotrebice odpojit.ELT nouzovy vysilac ma v pripade vypadku el. energie z palubniho generatoru nebo akumulatoru vlastni zabudovany akumulator. elt system se pri havarii letadla zapne sam.

D (Po, 31. 3. 2014 - 18:03)

zajímavé by bylo, kdyby se...Co jsem mel moznost pochytit z BBC, tak dva tyto systemy odpojit normalne jde. Pouze system, ktery signalizuje jednou za hodinu polohu letadla satelitum, piloti odpojit nemuzou. Prave diky tomuto systemu udajne jisty britsky tym analytiku satelitnich dat dospel ke zjisteni, ze dane letadlo skoncilo v jiznim Indickem oceanu.

Nona (Po, 31. 3. 2014 - 18:03)

zajímavé by bylo, kdyby se už konečně nějaký odborník vyjádřil k tomu, jestli vůbec ty systemy jdou vypojit v cockpitu za letu. Jestli jsou přístupné. Nebo jestli to nemuselo být už před letem ve spolupráci s nějakým mechanikem.Nastavit je tak, že po určité době letu přestanou fungovat

Reklama

Přidat komentář