E.on neposlaný přeplatek za elektriku
osobně nejlépe
Je to jednoduché doporučuji zastavit se na nejbližší pobočce a vyřídit to osobně je to nejjednodušší Eon má hromadu poboček a dokonce jak jsem četl, tak spolupracuje s MM reality a možno využít i pobočku realitní kanceláře: https://www.info.cz/energetika/petr-morcinek-portfolio-rozsirime-o-sluzby-spolecnosti-e-on-30434.html ale raději bych upřednostnil tu pobočku přímo Eonu, pro sichr.
Je to obrovský úřední šiml jako každá firma s relikty z reálného socialismu. Potřeboval jsem od nich povolení k výměně hlavního jističe za silnější (z 16 na 25A).
1. Kontaktoval jsem "bezplatnou" info linku. Obratem pošty mně přišel svazek formulářů a složenka na 1800,- Kč.
2. Formuláře jsem vyplnil.
3. Složenku zaplatil a doklad poslal zpět EONu.
4. Zakoupil jsem za vlastní peníze jistič 25A.
5.Objednal jsem autorizovanou firmu oprávněnou provádějící elektrické montáže, která jistič "odborně namontovala" a vystavila o tom doklad (pochopitelně za moje peníze).
6. Angažoval jsem revizního technika, který sepsal revizní zprávu o tom, že jistič je namontovaný (opět za moje peníze).
7. Kopie dkladu o montáži a revizní zprávy jsem poslal na EON.
8. Technik z EONu jistič zaplomboval, trvalo to asi minutu.
Podrženo a sečteno: vše si musí zákazník obstarat sám a pracovník EONu to za 1800,-Kč zaplombuje.
Jestliže pošlete reklamici písemně, nic tím nezkazíte a oni to budou muset písemně vyřídit. Ze zaákona na to mají měsíc.
Zjistila jsem,, že mi E.on neposlal přeplatek za elektriku. Volala jsem tam, paní mi řekla, že jsem si změnila číslo účtu a i loni to tam už poslali. Dohromady je to okolo 3000 kč. Číslo účtu jsem nezměnila a paní mi nebyla schopna říct, jak se to bude řešit. Prý u nadřízené podala reklamaci. Mám i sama reklamaci podat písemně, nebo jaké s nimi máte zkušenosti? Za radu děkuji.
Jsou to zloději
- Odpovědět
Pošli odkaz