Reklama

Mariánská zjevení

Marie (Út, 13. 6. 2017 - 10:06)

Byla stejne hrisna jako vsechny zeny a Jezis k uctivani ji nikdy neupadl. jasne rel "uctivat jenom Boha". Kdyz se modlite jakoby k ni, modlite se k Satanovi

Vy jste ale hl (Čt, 8. 6. 2017 - 00:06)

tady je skutecnost bez Tvych pochybnych vykladu...:

Kdyby žena ze zástupu řekla: "Blahoslavené srdce a duše té, která tě přivedla na svět a vychovala", tak by Ježíš neřekl, že může být někdo ještě blahoslavenější, protože už by logicky nikdo nemohl být. Když se ale jednalo o život a prsy, tak Ježíš nad toto vyzdvihl ty, jejichž duše uvěřila. Navíc Maria se chtěla označovat ze nepatrnou a pokornou služebnici a služebníci se přece mají pokládat za neužitečné. Proto tedy Ježíš Marii nijak veřejně nevyzdvihoval.

to je blbost (Út, 6. 6. 2017 - 17:06)

Jezis tim myslel, ze jsou blahoslaveni ti, co ho poslouchaji a ne telesna matka, Tve vysvetleni je holy nesmysl!

tady je skutecnost bez Tvych pochybnych vykladu...
Luk. 11:27, 28, Pe: „Když to [Ježíš] mluvil, zavolala na něho jedna žena ze zástupu: ‚Blahoslavený život, který tě nosil, a prsy, které tě kojily!‘ On však řekl: ‚Spíše jsou blahoslaveni, kdo slyší Boží slovo a zachovávají ho.‘“ (To by jistě bývala znamenitá příležitost, aby Ježíš prokázal zvláštní čest své matce, kdyby to bylo náležité. Neučinil to.)

Vy jste ale hlo (Út, 6. 6. 2017 - 17:06)

nic jste nepochopili, Jezis nikdy Marii nevyzdvihoval a cela Bible nema modlitbu jinou, nez k Otci. Bohu I Jezise Krista.
Prectete si ty verse pozorne a premyslejte!!!

Kdyby žena ze zástupu řekla: "Blahoslavené srdce a duše té, která tě přivedla na svět a vychovala", tak by Ježíš neřekl, že může být někdo ještě blahoslavenější, protože už by logicky nikdo nemohl být. Když se ale jednalo o život a prsy, tak Ježíš nad toto vyzdvihl ty, jejichž duše uvěřila. Navíc Maria se chtěla označovat ze nepatrnou a pokornou služebnici a služebníci se přece mají pokládat za neužitečné. Proto tedy Ježíš Marii nijak veřejně nevyzdvihoval.

roboDus (Ne, 4. 6. 2017 - 23:06)

No jo no ... další oříšek pro Jehovisty

Jehovisti to mají těžký a je ještě jedna věc, proč na Marii, ale ani na "jakéhokoliv jiného s/Svatého" nemohou uvěřit.

kromě Biblických veršů - některých..,
oni prostě věří, že po smrti člověk prostě končí, duše se - dle některých "prostě rozpadne", či "dle Kazatele jde k Bohu kde zanikne(o zániku Kazatel ale nepíše..., ale oni to tam "prostě vidí" )", ti "kovanější" pak operují s jakousi "MNÉMOU", něco jao "paměťová schránka na duši", každá duše má svou mnému a Bůh některé - MOŽNÁ na konci světa nějak vskřící.. část z nich - 144000, bráno doslova.. půjde "někam jako do Nebe" a část z nich - počet neurčen, záleží na Bohu, zda se rozpomene.. - bude dál žít zde na zemi...("věčně žít na nové - přesto vak - zemi"). A ti ostaní se prostě rozplinou nebo je Bůh neobnoví..
Peklo Jehovisté považují - rswp. Rose zde- za "nebiblický KC modlářský výmysl", zcela ignorujíce některá Ježíšova slova ...

Steve (Ne, 4. 6. 2017 - 16:06)

No jo no ... další oříšek pro Jehovisty :-D Moc toho v Bibli o Marii (Ježíšově matce) není. Něco ale přecijen je.

rafael (Ne, 4. 6. 2017 - 13:06)

Luk. 11:27, 28, Pe: „Když...Kdyby žena ze zástupu řekla: "Blahoslavené srdce a duše té, která tě přivedla na svět a vychovala", tak by Ježíš neřekl, že může být někdo ještě blahoslavenější, protože už by logicky nikdo nemohl být. Když se ale jednalo o život a prsy, tak Ježíš nad toto vyzdvihl ty, jejichž duše uvěřila. Navíc Maria se chtěla označovat ze nepatrnou a pokornou služebnici a služebníci se přece mají pokládat za neužitečné. Proto tedy Ježíš Marii nijak veřejně nevyzdvihoval. Maria přece také uvěřila, takže také právo být blahoslavená. Navíc vlastní mnoho předností, které nikdo jiný nevlastní, takže je ze všech nejblahoslavenější. Jen o tom Ježíš ani Maria nechtěli hned nahlas mluvit. Mariin čas měl teprve přijít, a také, jak víme, přišel.

Jaký příklad da (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

Jan 2:3, 4, Pe: „Došlo víno [na svatební hostině v Kaně], a proto řekla matka Ježíšovi: ‚Nemají už víno.‘ Ježíš jí odpověděl: ‚Co mi chceš, ženo? Ještě nepřišla moje hodina.‘“ (Když byl Ježíš dítětem, podřizoval se své matce a svému adoptivnímu otci. Ale nyní, když dospěl, laskavě, ale pevně odmítl Mariino vedení a ona pokorně přijala napomenutí.)

jezis marii neu (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

jezxis proti uctivani Marie ostre vystoupil!

jezis Marii neu (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

Luk. 11:27, 28, Pe: „Když to [Ježíš] mluvil, zavolala na něho jedna žena ze zástupu: ‚Blahoslavený život, který tě nosil, a prsy, které tě kojily!‘ On však řekl: ‚Spíše jsou blahoslaveni, kdo slyší Boží slovo a zachovávají ho.‘“ (To by jistě bývala znamenitá příležitost, aby Ježíš prokázal zvláštní čest své matce, kdyby to bylo náležité. Neučinil to.)

Byla Marie zvlá (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

Apoštol Petr se o ní ve svých inspirovaných spisech vůbec nezmiňuje. Apoštol Pavel nepoužil ve svých dopisech její jméno, ale mluvil o ní jen jako o ‚ženě‘. — Gal. 4:4, Pe.
preklad Petru

Marie zemrela z (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

Bible sama říká: „Skrze jednoho člověka [Adama] přišel hřích na tento svět a skrze hřích smrt, a tak smrt přešla na všecky lidi, protože všichni zhřešili.“ (Řím. 5:12, Pe, kurzíva od nás.) Zahrnuje to Marii? Bible sděluje, že podle požadavku mojžíšského Zákona předložila Marie 40 dní po Ježíšově narození v jeruzalémském chrámu oběť za hřích k očištění od nečistoty. I ona zdědila hřích a nedokonalost od Adama. — Luk. 2:22–24; 3. Mojž. 12:1–8.

marie hrisna ja (St, 31. 5. 2017 - 11:05)

Když tedy Ježíšova matka Marie přinesla po narození svého prvorozeného syna oběť na usmíření hříchů, uznala tak svou zděděnou hříšnost a potvrdila, že není bez hříchu a že není neposkvrněná. (Lk 2:22–24)

rr (Út, 30. 5. 2017 - 19:05)

Stepanku, vubec nechapes zekiela. Zacni s evangeliemi, tohle je na tebe moc. Co si Jezis myslel o Marii?
Píše se rok 29 n. l. Od chvíle, kdy Ježíš osobně vybral své první učedníky, uplynulo jen několik dní. Všichni nyní přišli do vesnice zvané Kána, jež ležela v oblasti Galileje, a účastní se svatební hostiny. Je tam i Ježíšova matka Marie. Dochází víno. Marie se domnívá, že by její syn měl něco udělat, a proto mu říká: „Nemají víno.“ Ježíš však odpovídá: „Co s tebou mám společného, ženo? Má hodina ještě nepřišla.“ (Jan 1:35–51; 2:1–4)
Oslovoval ji "zeno" a nenechal si od ni kafrat do toho, co ma delat. Zadne uctivani Marie, ani ji neoslovil jako matku. A uz vubec ne matku Bozi, lidska zena preci nemuze porodit Boha a pak mu utirat...

Ruthefordem zav (Po, 29. 5. 2017 - 18:05)

V prosinci minulého roku se...místo aby jim rozdal kouřová skla a také projevil trochu "zápalu pro věc".

Tak ono se není čemu divit.. Petr se taky málem utopil, když si to namířil po moři za Ježíšem..

pouhý blábolist (Po, 29. 5. 2017 - 18:05)

hlavne Marie uz davno nezije,...Tak je vidět, že Ezechiel
a) se neúčastnil "Saulovi seáns" ...
b) nebyl s vnitřním kruhem učedníků na hoře Proměnění ..

i když napasovat následující verš "o trnutí zubů když otcové jedli kyselé hrozny" na Marii. - jak "proč ne", ale co z toho vlastně plyne??

To je jakokdybych argumentoval "Škodovka nezvýšila produkci" a "proto se Marie nemůže zjevovat".
Marie by se zjevovala/nezjevovala nezávisle na tom, že otcové jedli hrozny a jejich syny teď zuby trnou či netrnou..

btw. - jenže Ezechiel je zde "neúplný". Samozřejmě, že "synům a dcerám trnou zuby, a to "fest" - viz DĚDIČNÝ alias POČáteční hřích. Pravda - nebylo to asi po hroznech .." :-)

Steve (Po, 29. 5. 2017 - 13:05)

doplňuji k 2.) (duše aby zemřela, nežila nebo snad šla do Pekla?)

Steve (Po, 29. 5. 2017 - 13:05)

:-D nesmysly tady píše akorát jehovista. To je do očí bijící!

1. - Maria se nezjevuje hmotně s tělem, ale jen jako duch - přízrak.

2. - Marie byla žena nehřešící - tudíž pochybuju že by zemřela.

3. - Je to matka Ježíšova, tudíž jí syn nezavrhne, neodhodí, naopak si jí dá co nejblíže k ssobě.

Nepochopíš? To je vážně tak bolavé se nad tím jen trošičku zamyslet??? Tzvl. to snad není už ani možný! :-(

nesmysly (Po, 29. 5. 2017 - 13:05)

hlavne Marie uz davno nezije, nemuze se zjevovat. Ezekiel 18:20 Duše, která hřeší — ta zemře. Syn neponese nic kvůli provinění otce a otec neponese nic kvůli provinění syna. Spravedlnost spravedlivého, ta bude na něm samotném, a ničemnost ničemného, ta bude na něm samotném.

kdo necte, dopa (Ne, 28. 5. 2017 - 12:05)

V prosinci minulého roku se shromáždilo asi 6 000 pobožných poutníků u římskokatolické svatyně poblíž Denveru (Colorado, USA) poté, co jedna žena ohlásila, že se jí zde zjevila Panna Maria. Někteří z poutníků hleděli přímo do slunce v naději, že Pannu zahlédnou. Desítky z nich si poškodily zrak a oční lékaři sdělují, že v určitém počtu případů došlo k vážnému a trvalému poškození. Jedna postižená žena řekla: „Slyšeli jste někdy o tom, že by lidé šli za Ježíšem v očekávání zázraku, a odešli zmrzačeni?“ Denverský arcibiskup J. Francis Stafford nabádal „pravověrné křesťany“, aby se v budoucnosti neúčastnili shromáždění spojených se soukromými zjeveními. Varoval před „povrchní sentimentalitou a prázdnou lehkověrností“.

Reklama

Přidat komentář