Reklama

Ochranka v hypermarketech

Thomas (Pá, 15. 4. 2016 - 10:04)

Tak jsem si to tady procital a s mnoha vecmi tedy souhlasit nemuzu. Napriklad ze u ochranky skonci jen pitomci nebo neschopni lide. To ale vubec neni pravda, samozrejme zalezi kdo a kde protoze ochranka je velky pojem, mate ochranku v supermarketech, lekarnach,prumyslovych oblastech, urednich mistech atd... Pokud mate nejaka paka treba na hlidani uhli nebo koksu tak se neni cemu divit. Ja osobne u ochranky pracuji delsi dobu a to v lekarne a nemyslim si ze bych byl nejake vylizane pako nebo ze bych byl neschopny delat neco jineho, proste se naskytla nabidka tak jsem po ni skocil protoze v dnesni dobe je potreba kazde koruny. Kazde zamestnani ma neco do sebe taktez i prace u ochranky, samozrejme netvrdim ze jsou vsichni pracovnici ostrahy prijemni ale urcite bych vsechny nehazel do jednoho pytle...

Petr (St, 2. 7. 2014 - 19:07)

Vše je o lidech. Pokud se tedy někdo začne s ochrankou při kontrole hned bezdůvodně hádat, tak akorát vzbudí podezření, že tam něco ukradl.
Musíte se také vžít do pozice oné ochranky. Ta má za úkol hlídat, také je jí mnohdy nepříjemné někoho preventivně kontrolovat a pokud je navíc provokujete, tak zkrátka zakročí dle jejich příkazu od jejich nadřízených.
Má - li někdo s tím problém, že je pošlapávána jeho "osobnost" či jeho "ego", Nebo si hraje na zmíněná "lidská práva", tak ať prostě do takových zařízení nechodí.

Petr H (Ne, 29. 6. 2014 - 19:06)

jsem 2x "pískala"....To se mi stalo také. Prostě pokladní zboží špatně odkódovala, což se tedy bohužel může stát, tak se to zkrátka dalo do pořádku.
Stalo se mi to vlastně vícekrát a nikdy(!!!) jsem neměl s ochrankou problém. Když jsem u "berlí" zapískal, tak jsem se hned zastavil, otočil na ochranku, nebo na pokladní a bylo po problému. Ochranka přišla a naopak mi hned sdělila, že asi mám zboží špatně odkódované.
Nevidím tedy žádný důvod, proč se hned hádat s ochrankou a hrát si na nějaká lidská práva a podobné nesmysly.

také (Ne, 29. 6. 2014 - 15:06)

jsem 2x "pískala". Na jednání ochranky si nemůžu stěžovat, všechno bylo v klidu, v pohodě. Zakodované věci jsme našli, zkontolovali podle účtenky a bylo to.

už nepískající (Ne, 29. 6. 2014 - 15:06)

Mě by zajímali třeba... koupil jsem si pražský plán, tzv.uličník, malou knížečku. jistě ji znáte, špatně ji odkodovali a já ten uličník nosil 2 roky v batůžku a pořád jsem všude pískal. kam jsem vešel a byly rámy, hned světlo blikalo a houkání. nikdo nevěděl čím to je, ani já netušil že to dělá ten uličník. ale nikde se ke mě nechovali špatně. obvykle jsem houkal už při vstupu do obchodu a pokud tam stál hlídač, řekl že si mne bude pamatovat a při cestě ven mě nechal být. na některých rámech to ale nehoukalo. Až jednou jeden z ochranky mě povídá jestli nemám nějakou věc, a společně jsme hledali jsme narazili na Uličník, který na rámech pískal, sundal přilepený kod a byl konec s pískáním. musím říct že mě nikde nešacovali a brali to s klidem.

Kaufland (Ne, 29. 6. 2014 - 15:06)

Ja bych varovala pred ochrankou Kauflandu,. Asi z toho ze jsem si vyndala z kabelky kapesnik a zjistila kolik mam v penezence tak usoudili ze jsem neco ukradla a musela jsem ukazat kabelku.

Honza (Ne, 29. 6. 2014 - 14:06)

Mě by zajímali třeba revizoři v metru.

Načerno nejezdim, lístek si kupuju.

Ale co kdybych si ho třeba nekoupil, kápnul na revizory, a voni by chtěli vidět lístek, kerej nemam, a potom vobčanku, kerou teda mam? Na rovinu řikám, že vůbec nejsem zvědavej na to, abych jim vobčanku hukazoval...

Takže bych jim doporučil, at' si zavolaj poldy, což by teda asi stejně udělali.

A co já? Jsem povinen tam s nima čekat, až přijedou poldové, nebo se mužu sebrat a táhnout do prdele, a voni mě nesměj zadržovat?

Dík.

Steve (Ne, 29. 6. 2014 - 00:06)

Přesně tak, vše v klidu a hlavně bez arogance a zbytečných emocí ... a pak jde všechno a v klidu. Jinak povinnost vysypávat tašky apod je opravdu jen pro Policii - ochranka je vlastně jen bezcenné divadlo na 1. zastrašení a zadržení případného zloděje. S tím neodkodováním nebo špatným odkodováním to bývá celkem běžné v jakémkoliv marketu. Prostě je to jen ne 100% elektronika.

Zdeněk (So, 28. 6. 2014 - 22:06)

Dělám ochranku v Tescu.. Když mám alarm na EAS branách postupuju v klidu a profesionálně.Ujistím zákazníka,že se nic neděje.Vyptám si učtenku najdu dané zboží které je zakodované vyzvu zákazníka k tomu aby dané zboží vytáhl a já zboží v klidu odkoduji,nikdy zákazníka nevyzvu aby mi ukázal obsah batohu nebo tašky,vysvětlím zákazníkovi,že zboží je rizikové a musí být zakodované. Omluvím se za nepříjemnosti za celé Tesco. málo kdy se stane, že jde o zloděje většinou pokladní zboží neodkodují, protože neví co je vše zakodované.Školeny na to jsou ale kašlou na to.. a mi pak jako ochranka jsme největší tupci. Mě je to hodně nepřijemné někoho zastavit,když zákazník spustí alarm na EAS branách. ti zhora nás ale bohužel hodně kontrolují a pak vysvětlovat proč sem danou osobu nezkontroloval atd.. Spíš mě štve, že alarm je hlasitý,že to slyší lidi až někde na prodejně a zákazník dále jde jen aby neměl ostudu, spíš by měl udělat otočku vrátit se na info a stěžovat si na pokladní aby se stím něco dělalo.

Milan (St, 24. 11. 2010 - 16:11)

Nechci radit zakaznikum ale v prvni rade pokud ste omezovani v slobote anebo obvineni z kradeže anebo z podezreni z kradeže - volejte policii sami a nenechte aby ochranka volala policii sama. Nemaji žadne pravomoci co se tyka osobni kontroly anebo kontroly tašek, batožin anebo kabelek. A pokud nemate u sebe nic a byli ste krive ovineni - podejte trestne oznameni polici. Ne ustne ale pisemne a žadejte i protokol o spisani zapisnice. p otom uvidite co se vše zmeni....policie sama o sebe bude navrhovat zmeny v zakone - a znižovat pravomoce SBS - které má dnes minimalne. A Obchodni retazce si budou muset sami uvedomit že ochrana Sukromnými bezpečnostnými službami se jim neoplati - pokud budou platit pokuty poškozeným kupujicim. A pro Blbce: neznalost zakona neomlouva...a pokud nevíte ani svoje práva - nechte se dal šacovat a prohledávat a ješte pro hloupejší...vyzlečte se i do naha pred SBS

-B-O-D-Y-G-A-R- (St, 24. 11. 2010 - 13:11)

Vis, oni hlavne - at si...hele běžte si to zkusit a pak tu něco pište

Petr (St, 28. 4. 2010 - 19:04)

Dobrý den, nedá mně to,...U ochranky dělají jen lidé s IQ menším než číslo jejich bot a kdo jim šéfuje má IQ o pár bodíků vyšší ...

introvert4 (St, 6. 1. 2010 - 21:01)

tak za 50 kč na hodinu a dělat o svátcích a víkendech bez příplatku, kdo by tam šel.

Lemon (St, 6. 1. 2010 - 21:01)

U ochranky dělají většinou tupoňi s přiblblým výrazem a nebo starý důchodci, který tam jsou stejně jen do počtu. Je to logický, protože na tuhle profesi není požadovaný jakýkoli vzdělání.

buutttt (St, 6. 1. 2010 - 18:01)

Videl sem to same stalo se to panu přede mnou , pani pokladní mu řikala ža to delají boty od bate že v tom cosi nechajou v podrážce a pak to piska ty detektory v supermarketech. No v tšce nevím.

Jirka (Čt, 10. 12. 2009 - 22:12)

U ochranek všeobecně pracuje...Dobrý den, nedá mně to, abych nereagoval. U jedné velké bezpečnostní firmy pracuji asi 6 let na vedoucí pozici, máte pravdu, že všichni zaměstnanci ostrahy nejsou vždy profesionálové, ale za ty peníze a s těmito zákony, co bysme chtěli ? Zaměstnance se snažíme maximálně školit a ty špatné "eliminovat" z našich řad ven. Víte, je zajímavé, že se z novin ani televize nedozvíte žádné pozitivní věci, které ostraha udělala (zadržení celostátně hledané osoby, zadržení zlodějů kabelek, poskytnutí první pomoci atd...), ale jakmile nějakej "trouba" udělá něco špatně, média to rády prezentují. Chci tím jen říct, že není dobré tyto lidi házet do jednoho pytle, protože je hodně lidí z řad zákazníků, kterým ostraha v nějaké situaci pomohla, což dokazuje spousta pochvalných dopisů za pomoc a profesionální přístup. Až bude v ČR schválen konečně nějaký kvalitní zákon o bezpečnostních službách, tak si budeme moci dovolit ještě zvýšit kvalitu v oblasti komerční bezpečnosti, kterou výrazně pocítí jak náš klient, tak i nakupující zákazník. Děkuji.

Artemio (Ne, 27. 9. 2009 - 11:09)

U ochranek všeobecně pracuje výhradně odpad.To,co nevezmou ani jako metaře,jde k ochrankám.Podle toho to také vypadá.Moc bych se divil,kdyby jejich IQ bylo alespoň v plusových hodnotách.Mám s nimi zkušenosti,máme je v práci jako strážné,váží nám auta a náklad a někdy je to na zabití.Těm nelze nic vysvětlit,jen tupě zírají.

Sandra (Ne, 27. 9. 2009 - 11:09)

Ochranky v super a hypermarketech jsou úplně vylízaný paka, se kterýma nemá smysl se dohadovat. Nejlíp poradit se s advokátem a podat trestní oznámení. Ale chce to svědky a důkazy.
Mně se u nás nestalo nic, ale mám příhodu z Německa, takže nemá smysl si myslet, že to bude lepší. Stála jsem asi půlhodinovou frontu a dovolila jsem si kritizovat způsob práce pokladní. Ta zavolala ochranku a ta mne vyvedla z hypermarketu s tím, že když se mi nelíbí fronta, můžu jít někam jinam.
Stěžovala jsem si na ředitelství řetězce a po měsíci mi přišla odpověď, že jsem nedělala dobrou atmosféru. Takže jsem byla spravedlivě vyvedena z nákupního centra. Pokud se polepším, můžu u nich příště zase nakupovat.
Nezapomeňte, že u ochranek dělají největší vylízanci, které nevzali ani ke státní nebo měwstské policii.

Pavel (Ne, 27. 9. 2009 - 08:09)

Ja už chodim do normálních krámů , do tesca ,apod už ne. A mam klid

Návštěvník (Čt, 20. 8. 2009 - 09:08)

nedávno bylo v tv že zmlátila ochranka, jen proto, že neměl někdo košík.

Reklama

Přidat komentář