Reklama

řítní otvor

Petula (Po, 12. 9. 2005 - 20:09)

ja mam uplne to same co ty..... a nevim co s tim delat. Mam jit k doktorovi?

Majdalén (St, 31. 8. 2005 - 12:08)

Ahojte,já to mám taky .. ten kožní výrůstek u anální dírky. Někde jsem četla, že to může být nebezpečné a mělo by se to odstranit. Někdy si to ..ehm.. natrhnu když jdu na velkou. Ale jinak mi to nepřekáží. Abych pravdu řekla, tak se mi s tím k doktorovi moc nechce... Ví o tom někdo víc. určitě to není ani hemeroid ani žádná bradavice, či něco pohlavně přenostného. Je to jen kůže .. taková boulička.

popík (St, 31. 8. 2005 - 12:08)

Lucie, já také. Bál jsem se hemeroidů a proto jsem chtěl lékařský názor a nějaké řešení. Nikomu se do toho nechtělo, ani na to podívat, přitom v čekárně plakát jako kráva o jejich nebezpečnosti. Pak konečně kožařka, koukla, mávla rukou, jako jáj, to nic není, to je jen takový kožní výrůstek a nic to neznamená. Bradavice to není, jenom kůže. Ale za dva týdny to hodlám rozjet znovu, nechci, aby se to příp. zvrhlo na něco. Ať to vyžíznou, nebo vykousnou (!), ale chci to odstranit.

bručoun (Čt, 25. 8. 2005 - 17:08)

Pro tu co se ptala: NE............ať může klidně spát. Pro Vás dva::-))))))))))))))))))))))))Dlouho jsem se tak nezasmál

Milan (St, 1. 6. 2005 - 17:06)

Krávo, jikry jsou oplodněný a děti se ti utopí - hybaj zpátky a vylov je!!!

Ne-mravní hlídk (St, 1. 6. 2005 - 16:06)

Pokud jsi vypustila jikry tak ano.

Kyvíček (St, 1. 6. 2005 - 16:06)

Ahoj holky, asi budu mit hloupy dotaz ale neda mi to nezeptat se.....s pritelem jsme byli na pskarnach a ve vode jsme se mazlili a dellai blbiny a jelikoz jsem prozila dva orgasmy, tak jsem to chtela priteli oplatit, a tak jsem mu to udelala rukou...on vystrikl do vody, a ja toho trochu mela na brisku, ale co ten zbytek?? muzu otehotnet kdyz to bylo ve vode?? Prasky neberu... diky za odpovedi, vase Kivi

Nelly (St, 1. 6. 2005 - 16:06)