Reklama

Strach ze smrti

Jirka (Po, 16. 1. 2017 - 11:01)

Jaký máte důvod bát se smrti?

! (Út, 27. 12. 2016 - 00:12)

To muže byt i velmi vazne. Snad klid na luzku a hodně pit ,nejlépe čistou vodu.

Eva (Po, 26. 12. 2016 - 20:12)

Dobrý den mám strach ze...To vypadá na panickou ataku, zvažte, zda by nebylo lepší vzít nějaký lék na uklidnění.

Mari (Po, 26. 12. 2016 - 19:12)

Dobrý den mám strach ze...Lenko, máš asi podobně silný pud sebezáchovy jako já. Dokud jsem byla mladá, na smrt jsem vůbec nemyslela, ale jak přibývají léta, bojím se moc. Nejlepší je zaměstnat mysl co nejvíce prací. A na tlak na hrudi je nejlepší dát si frťana.

Lenka (Po, 26. 12. 2016 - 18:12)

Dobrý den mám strach ze smrti,bojím se,byla jsem u lékaře na vyšetření,nic mi nenašli a přesto mě bolí na hrudi,nohy ruce,nechápu proč mám takový strach,je to stres a mě to ubíjí,prosím o radu

Už ve čtyřech l (Čt, 14. 1. 2016 - 23:01)

Už od malička se bojím...jsi musela být velmi komplikovaná a kalkulativní, pokud tedy nekecáš. Došlo u tebe s postupujícími lety k mnohonásobnému rozmnožení podobných osobnostních rysů?

sima (St, 13. 1. 2016 - 22:01)

Už od malička se bojím umřít, plakala jsem a aby to naši nezjistili, tak jsem jim řekla, že brečím, protože umřel Vladimír Iljič Lenin, měla jsem už tehdy inteligenci takovou, že jsem věděla, že by mne vzali k psychologovi, to mi byly 4 roky, a doted mám smrtelý pot na čele, jak zjistím, že tu věčně nebudu...

Jiří Sovák (Ne, 19. 10. 2014 - 13:10)

Já se smrti nebojím, akorát mě sere, že je to nafurt.

Strach ze smrti (Ne, 19. 10. 2014 - 13:10)

Tenkrát, před dvacíti rokama, když jsem ležel na ARO, přišel za mnou smrťák. Povzbudivě se usmál a vlídně pravil:
"Tak co, mladej, jak to provedeme?"
Moc jsem tenkrát dýchat nemohl, ale sebral jsem poslední síly a zasípal:
"Hele, di do prdele!"
"Fajn" pravil on, vytáhl od někud ohmataný notýsek, "píšu si; karcinom konečníku... tak nashle!" a zmizel.
Halucinace?
No, aspoň vím, na co jednou zhebnu.