Reklama

ZBOŽÍ OD DEALERŮ

jaja (Čt, 20. 7. 2006 - 13:07)

choď sa pozrieť na stránku www.stop-herbalife.szm.sk. Možno pochopíš čo vlastne ostatným predávaš. Chce to ovšem svedomie. Mimochodom všetky produkty v MLM systémoch sú strašne predražené - vychádzajú z logiky, že čím drahší produkt, tým ?udia ?ahšie uveria. Stačí sa len poobzerať okolo seba a zistíte, že podobných produktov je v normálnej obchodnej sieti viac než dosť, lacnejších, drahších, kvalitných, podpriemerných. Ak nechcete byť oklamaní, skôr než na za niečo vysolíte peniaze - niečo si o tom zistite.

Ne-mravní hlídk (St, 13. 7. 2005 - 10:07)

No, tak hurá! Konečně začnem užívat života. Nabereme zboží - televize, DVD přehrávače, vysavače mikrovlnky oblečení, boty, prezervativy, deštníky, za měsíc to vrátíme, dostanem plnou cenu nazpět a vememe si něco jiného a nového. A co se děje s tím použitým co někdo vrátil? To si koupí Roubíček do vetešnictví?Teda to jsem si myslel, že jsou chytřejší. Tí Japonci.

pepa (St, 13. 7. 2005 - 09:07)

Všichni zde zapomínáte na maličkost,že i Váš oblíbený "Kaufland" je dealerem různých firem.Navíc,skoro u všech firem dostanete 30ti denní záruku vrácení peněz,i když jste výrobek už užívali.V Japonsku se tímto způsobem prodává až 70% zboží.

Supermama (St, 8. 12. 2004 - 22:12)

Prodávám Herbalife a prohlašuju, že kdo to nešidí, ten zhubne! www.hubnete.cz/rozum

Supermama (St, 8. 12. 2004 - 22:12)

Já se dealerstvím neživím, jen si přivydělávám, ale pár tisíc měsíčně to hodí a to možná proto, že nejsem vlezlá.Jde o to vzbudit u lidí zájem aspoň o informace a oni si mě najdou. Nevyvíjím tlak na lidi, co už z dálky křičí, že to nechtějí. Oceňuju, že si mě poslechnou a pak mi řeknou, že ne. A to jsem z malého města. Kamarádky prodávají Avon a vlezly by za mnou i na WC. Chtěla jsem jim ukázat, že to jde jinak.A beru to i sama, takže dám info z první ruky a nemusím lhát něco, co není pravda a co nevím, jak funguje - a to lidi taky ocení. Jinak chodím do práce a prohlašuju, že na uživení to není, ale mě se líbí práce s lidmi, líbí se mi pomáhat jim a taky se mi bude líbit dovča u moře, protože ta práce zabere spoustu času a já si to zasloužím. Všem bych chtěla poradit, ať to vyzkouší, ale pouze od někoho, kdo tomu rozumí a mluví s nimi - a to já jsem a neříkám to kvůli kšeftu. Je to odpověď na otázky a tímto vás , holky, zdravím.

Jana (Ne, 28. 11. 2004 - 19:11)

Úplně se shoduji s Mirkou, taky by mě to zajímalo.

Mirka (St, 10. 11. 2004 - 23:11)

Supermama, keď sa ako díler nikomu nevnucuješ, uživí ťa dílerstvo? Kúpi si vôbec od teba niekto ponúkaný tovar? A čo predávaš?Ja mám s dílermi tiež hrozné skúsenosti, ale zatia? som nič nekúpila. Raz mi núkali misku samokysku za 300Sk, a takú istú som si kúpila na jarmoku za 50Sk. Takže ja osobne by som dílera nikdy nerobila, lebo sa nedokážem vnucovať, a myslím si, že díler, ktorý sa nevie vnútiť, ve?a toho asi nepredá.Týmto som sa Ťa nechcela dotknúť, len chcem o tom s Tebou diskutovať.

Supermama (St, 10. 11. 2004 - 13:11)

Myslím si, že nejsou všichni stejní. Jsem taky dealer, ale nelezu nikomu domů a když někoho oslovím a vidím odstup, tak se stáhnu. A nikomu nenabízím 2x, ale dám vizitku, kdyby si to rozmyslel, aby měl kontakt. Vadí mi, že je všechny hážete do jednoho pytle jen proto, že máte špatný zkušenosti. Mě by bylo trapný ukecávat a asi jsem špatný dealer, ale lidi musí mít otevřený zadní vrátka, nebo ase zaseknou.

Jana (Po, 28. 6. 2004 - 14:06)

Ayam, teda to je super nápad, určitě ho taky použiju, mě nevolají jen do práce, ale i domů a tak jsem si připlatila službu, že nebudu uvedena v tel seznamu, abych doma měla své soukromí. Zdravím Jana.

ayam (Po, 28. 6. 2004 - 13:06)

Dealeri navstevujici kancelare jsou sileni, ale tech se mi dari se uspesne zbavit hned mezi dvermi. Vetsinou sem 1-2 behem tydne dorazi. Vetsi problem mam s ruznymi poradenskymi firmami a nabidkami po telefonu. Maji vse zjisteno z obchodniho rejstriku a clovek nekdy opravdu nevi jestli se nezbavuje nejakeho chudaka klienta. Ti volaji minimalne 2-3 denne!!!! Tech uz mam skutecne plne zuby. V posledni dobe jsem zacala delat,ze reknu: "ale Vase kolegyne uz k nam volala minuly tyden a my jsme neprojevili zajem o vasi nabidku/sluzbu/poradu...." Dost casto to dopadne tak, ze dotycny se naprdne sveho kolegu/yni, jaktoze mu prebira ksefty. Jen at si pak daji do nosu! Hlavne, ze uz pak nikdo neotravuje!

Lisa (Po, 28. 6. 2004 - 11:06)

Souhlas s "Mravni hlidkou". Dealery zenu od svych dveri zrovna tak jako jehovisty. V necem jsou si velmi podobni. Bohuzel jsou velmi drzi. Lezou nam i do firmy a obchazeji kancelare, prestoze nikdo nic nechce. Nechapu to, jen by me zajimalo, jestli je mozne se tim uzivit.

Mravní hlídka (Po, 28. 6. 2004 - 11:06)

:-)) Zboží od tzv."dealerů" si koupí pouze jedinec mdlého rozumu.Více není třeba dodávat.A za blbost se MUSí platit!

Jana (Ne, 27. 6. 2004 - 23:06)

Chtěla jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s podbízivými dealery různého zboží třeba až do domu, kteří se nenechají odbýt jen tak a za každou cenu chtějí prodat. Vnucování různého nádobí, vysavačů apod. Napadlo mě založit tuto stránku, protože když tady něco otevřete, skoro všude "číhá" Herbalife. Můžeme si říct o zkušenostech i z různých párty a jejich výrobcích. Já například si koupila od firmy Zepter papiňák za šílené peníze a ta poklice byla vadná, neměla správný tlak tedy neplnila funkci papiňáku a dealer mi nechtěl vadu uznat a pořád mlel svou, že je to v pořádku. Nakonec jsme se rozešli ve zlém a on napsal do papírů, že poklici jsem k opravě dodala špinavou. Myslel tím uvnitř špinavou, ale neukázal mi předtím, že se dá rozebrat. Pak jsem s tím šla sama přímo do firmy a tam uznali vadu a poklici opravili. I když jsem ji chtěla vyměnit za novou,neexistovalo a hrnec mi vrátili poškrábaný. Pak mi ho vyměnili, ale po těchto zkušenostech už nemám zájem nic přikupovat a jen se děsím, aby se mi poklice zase nerozbila.

Reklama

Přidat komentář