Reklama

Zkušenosti s Telefonica O2 Czech republic, a.s.

Pepíno (Pá, 25. 3. 2022 - 16:03)

Dobrý den zemřel mě otec na kterého byl psaný paušál s číslem které jsme chtěly převést k jinému operátorovy tak jsme vše vyřídily na prodejně s tím že nežly zruší účet tak zašlou SMS s kodem na přenesení čísla ale žádná SMS nepřišla protože vyply sim kartu takže staré číslo co měly rodiče je včoudu a všechny úřady se musí objíždět aby se nahlásilo nové číslo od jiného oprátora.
K jinému operátorovy jsme nuceni přejít protože v krytických situacích vypadává signál při kolapsu otce jsme nemohly být v ontaktu se záchranou službou kvůli špatnému signálu. Kontaktoval jsem je 3x jak telefonicky tak v tom jejich chatu a připadám si jak u blbých na dvorečku. Nic neřeší jen se vymlouvají že to dělá jiná sekce a podobné bláboly nebo mluvíte jen s automatem.

Jezinka (Pá, 29. 1. 2021 - 20:01)

Mám u O2 mobil i pevnou linku, která přestala jít, telefon byl hluchý (mám ji jako záložní zařízení). Složitě jsem vytvořila žádost přes pevný internet, zda je problém na straně o2. Bylo mi řečeno, že technická podpora prověřila vedení a že problém není na jejich straně. Poté ještě za nějakou chvíli telefon šel, až se odmlčel docela. Bylo mi řečeno, že je zřejmě vadný přístroj. Než jsem si objednala nový, zašla jsem do centra O2, abych zjistila, jak to vůbec funguje. Pevnou linku platím léta letoucí a částka, kterou jsem tam nastrkala jde do desítek tisíc (vím moje blbost, že jsem ji neodřekla). Naivně jsem si představovala, že jednoduchý přístroj v ceně cca 400,- Kč mi můj poskytovatel vymění. Ale nestačila jsem se divit, něco takového nepřichází v úvahu a má představa, že se dostaví ochotný panáček a vše vyřeší, tak jako kdysi Telecom, se nevyplnila. Jsem fakt asi naivní trotl. Ochotný mladík pravil, že by technika event. poslal, ale za službu bych zaplatila 1.500,- Kč. Nejsem žádný chudák, pracovala jsem do 67 let a teď, jsem pár let v důchodu. To jsem odmítla. Dojela jsem si na kole do Datartu pro nový přístroj. Sestavila jsem sluchátko, zapojila kontakty, a můžete hádat...Dívám se na bílý hluchý telefon. Škoda, že nejsem slaboproudař !!!! Samozřejmě uhradím měsíčný pravidelný plat, abych se nedejbůh neocitla v registru dlužníků, což by se mi asi mohlo stát, soudě podle předchozích zkušeností dalších podobných, jak to jenom nazvat.....

Steve (St, 20. 11. 2019 - 18:11)

Kdyby je hlupáky (z O2) lidi nekrmili, tak už tu ti zlodějové dávno nejsou ....

Návštěvník (St, 20. 11. 2019 - 17:11)

Už u nich naštěstí nejsem. Co víc dodat? Hurááááááááááá!!!!

Neexistujici z… (St, 20. 11. 2019 - 16:11)

U O2 mam nekolik cisel - firemnich i osobnich. Pokud potrebuji neco upravit a zavolam na poradenskou linku, tak je mi receno, ze bohuzel mne pod firemnim cislem nemaji uvedeneho jako kontaktni osobu - jsme tam asi 20 let, a ze musim jit vystat frontu na pobocku. Kdyz se chci napojit pres moje O2, tsk mi to u meho cisla hladi, ze zakaznik nenalezen, ale jiz leta mi neustale chodi faktury, popr. upominky, pokud se zpozdim s platbou. Tskze na placeni jsem existujici zakaznik, na sluzby neexistujici zakaznik. Dnes mi prisla SMS, ze mou vyuzit jejich spamovaci portal a za penize rozesilat svoji reklamu 1,7 milionu uzivatelu O2. Jak je vubec toto mozne?

pro United Shop (St, 4. 12. 2013 - 19:12)

Naučte se česky. "cenna", "aby jste"-?

Stana (St, 4. 12. 2013 - 15:12)

Zajímalo by mě jestli je možné přejít z paušálu( závazek na 24 měs.), který byl uzavřen po telefonu na klasické dobíjení. Mám totiž super výhodný tarif za 250Kč, ale pošlu dvě SMS a už dostávám hlášení o překročení částky. Vyučtování je úplně na hovno, vůbec se v tom nelze vyznat.

United Shops s. (Pá, 11. 10. 2013 - 15:10)

Chcete odstoupit od smlouvy, kvůli nekvalitním službám a cenně, přemluví vás aby jste si tedy snížili službu na minimum a údajně zvýhodněných podmínek a sepíši s vámi smlouvu na rok. Pod třech měsících kdy se vám služby stále nelíbí a našel jste jiné řešení, nutí vás dojet rok nebo zaplatit storno poplatek v podobě 80% ceny služby zbývající rok. Děkuji O2, už nikdy!

Petr (Pá, 6. 9. 2013 - 16:09)

My jsme se nechali od O2 nalákat na akci "Modem ADSL za 1 Kč". Modem včetně spliteru jsme si museli sami (!) zapojit a modem fungoval asi půl roku. Poté klekl, tak jsem jej šel reklamovat, neb byl v záruce. Po 1 měsíci otálení nám O2 sdělili, že se závada neuznává, neboť "prý dovnitř natekla voda". U nás ovšem ne, asi jim to někde ve skladu zmoklo nebo se tam voda dostala někde v Praze při povodních, tak to vysušili a nabídli v akci. Museli jsme si koupit nový modem za vlastní prachy, ten fungoval asi 3 roky, než jsme se odstěhovali. Platili jsme za ADSL+hovorové služby 960 Kč/měs.
Teď máme internet + televizi + telefon přes kabelovku UPC, dohromady to stojí 815 Kč/měs. Internet běhá mnohem rychleji než přes ADSL, podle smlouvy 120 MB/s, skutečnost je však cca 10 MB/s (kvůli agregaci).

Stana (Pá, 6. 9. 2013 - 14:09)

Copa je tohle legální?!! Jak je možné, že ještě fungují, lidem neustále lžou a nikdo je soudně nestíhá?

Lenka (Pá, 28. 6. 2013 - 12:06)

Aby jste v tom nebyla sama, a...mně bohužel připojení vzduchem nefunguje, to bych ho už dávno měla. U nás ve městě je možné toto připojení za 200,-Kč, myslíte, že bych váhala? Jenže mám nízký baráček utopený ze všech stran mezi vysokými domy a bezdrát prostě nechytnu. Jsem bohužel odkázaná na to pitomé O2, které nesnáším už roky (zkušenosti dříve s pevnou linkou).

! (Pá, 28. 6. 2013 - 07:06)

víte, za kolik má O2...Aby jste v tom nebyla sama, a druhym se nezdalo, ze fabulujete. My, jelikoz jsme byli vzdaleni 8km od uzlu, ale pevny telefon jsem nechteli rusit, tak jsme stale trpeli pripojeni k internetu 800k, a tise zoufali a trpeli nad reklamama v televizi, kde se stale mluvilo o pripojeni 8 - 16M. Ale nikde se nezduraznilo, ze jen blizkosti uzlu. Takze okolo 700Kc za mizerne pripojeni(jinak ale s telefonem spokojeni - 300minut zdarma jsme ani neprovolali). Nasledovaly ruzne slevy az do te doby, co se objevil v blizkosti poskytovatel internetoveho spojeni luftem. Prikoupil jsem si modil pro Ip telefonii a napr. 20min hovor do Australie 6Kc. Takze pri 8M pripojeni za 300Kc a provolam, jen na co tam mam. Poohlednete se po podobnem zpusobu telefonovani.

Petr Šimeček, K (Čt, 27. 6. 2013 - 14:06)

víte, za kolik má O2...Zdravím Lenko,
akční nabídka má vždy platnost 12 měsíců. 13 tým měsícem dochází k navýšení standardní ceny, která je účtována v souladu s ceníkem. Co se týče vaší přípojky, velice rád se podívám na možnosti snížení pravidelného měsíčního poplatku. V případě zájmu mě kontaktujte pomocí: http://bit.ly/y3Py1L.

Lenka (Čt, 27. 6. 2013 - 12:06)

víte, za kolik má O2 připojení na net? Za krááásných 750,- Kč za měsíc. Jsou ale hrozně laskaví, dávají "akční ceny". Já jsem měla první rok něco kolem pěti set, pak jsem od nich chtěla odejít, tak slevili na 400,- (na rok), ale každý rok smlouvu obnovujou (proč asi) a už mi to napálili zase za pět set. Počítám že další rok to bude šest set a postupně se na těch 800,- společně dopracujem. BOHUŽEL MI DOMA NEFUNGUJE ŽÁDNÉ JINÉ PŘIPOJENÍ, JINAK BYCH JE KOPLA DO PRDELE, BANDU ZLODĚJSKOU.

Petr (Čt, 12. 3. 2015 - 10:03)

Měl jsem problém s modemem ADSL, po asi půl roce klekl. Byl od O2 "koupen v akci" za 1 Kč. Protože byl ještě ve dvouleté záruce, šel jsem jej reklamovat. Po měsíci přišlo hlášení, že je to náš problém, protože dovnitř prý "natekla voda". Tím se vysvětlilo, proč byl v akci za 1 Kč. Teď máme internet přes UPC, taky žádný zázrak. Sjednaná rychlost je 120 Mb/sec, reálná rychlost je podle měření sotva 20, někdy i méně podle zatížení sítě. Je to způsobeno velkou agregací přípojek. Nic lepšího však pořídit nelze.

Ivča (St, 11. 3. 2015 - 20:03)

Můj syn má obdobné...My to máme podobné.V prosinci roku 2013 jsme s dcerou potřebovaly něco na internetu.To bylo asi 28.,to šel naposledy.V lednu 2014 jsem potřebovala něco vyřídit přes internet,už nešel.Když jsem tam volala,tak se ozval automat.Nakonec jsem se sice dovolala,ale pak celkem 2,5 měsíce se s nimi dohadovala ohledlně služby.Jednou to byl rozbitý příjem signálu,protože se při výměně kabelu jim tam dostala voda.Potom se rozbil 8.měsíců starý modem.Takže internet nešel,tam jsme ho zrušili.Ale po roce a kousek chtějí peníze za nic.

Jaroslav Neubau (Čt, 27. 6. 2013 - 12:06)

PODVODNÍCI, ŠMEJDI,...Dobrý den,

máte-li konkrétní záležitost, na kterou bychom se mohli podívat, pak tak rádi učiníme. Zašlete nám, prosím, podrobnosti včetně identifikačních údajů prostřednictvím této stránky: www.o2.cz/dotazproguru.

Jaroslav Neubauer
Konzultant Online Media, O2

POZOR NA O2 (St, 26. 6. 2013 - 16:06)

PODVODNÍCI, ŠMEJDI, DAREBÁCI! TOTÁLNĚ MĚ DOSTALI, OŠKUBALI

Pavlína (Ne, 26. 1. 2014 - 18:01)

Používal jsem asi 3 roky...zdravím, bohužel, toho není práce O2 jako takového. Vesměs si za to lidi můžou sami. Operátor vždy říká, že pokud kod nepřijde, máte volat i bez něj...vždy se dá podat reklamace a doúčtování...vše je o komunikaci...a to že budete řvat na operátora který tam nesedí pomalu ani týden...možná si ulevíte, ale on to nevyřeší

Betty (Po, 12. 7. 2010 - 23:07)

Já měla stejné problémy s...Přesně tak. Stačí si vzpomenout, jak se choval bývalý Telecom... pamatujete?

Reklama

Přidat komentář