Reklama

kluci líbí se vám Romské holky?

Chjo (Ne, 8. 6. 2014 - 09:06)

Debil s Yossbábou a připínákem je zase tady. Co to má za souvislost s Cikorkama.....

! (Ne, 8. 6. 2014 - 02:06)

Líbilo by se mi kdybyy, kdyby mne yossbába ošukala do zadku připínákem.

xxx (Ne, 8. 6. 2014 - 00:06)

tešky buzny ste vi ste chudaci vi mrdate sve deti a sedite za znaslneni a neuzity ale unas to neegzistuje .. a neslikame se pred svima cerama do naha jako vi ubozaci ste vi

! (Pá, 10. 1. 2014 - 08:01)

Hergot dej už pokoj s těma špinďírama! Ještě tak něco od ní chytit?

Co asi?? (Čt, 9. 1. 2014 - 22:01)

Já tedy nevím, proč bych...Píchal bys jí a měl bys zážitky jako Stano.

Honza (Čt, 9. 1. 2014 - 18:01)

Já tedy nevím, proč bych si něco měl začínat s romkou? Ani mne nenapadá, co bych s ní dělal. Leda, že bych ji osedlal a jezdil na ní do práce. Jinak nevím...

Vojtěch (Čt, 9. 1. 2014 - 17:01)

Prosím tě, vždyť si...jak to víš? si utíral co ?

jkl (Ne, 12. 12. 2010 - 00:12)

Hlavně chtěj hodně semena...Jo možná proto od 12 let vyrábí děti jako fabrika.

kluk (So, 11. 12. 2010 - 22:12)

Hlavně uměj perfektně dráždit a přesně ví co kluk potřebuje k pořádnýmu stříkání. Dráždění pupíku, bradavek a břicha, to stříkám jak blázen.

Martin (So, 11. 12. 2010 - 22:12)

Hlavně chtěj hodně semena a kde to máme pořád brát? Jednou sem se dostal do postele luxusní romce mrdala tak náruživě, že mě ani ze sebe nepustila, stříkal sem asi třikrát bez vytažení až pak když už sem nemohl ta jsme skončili. Pak ráno chtěla zase ani nevim jak mi ho postavila, ale měl sem ho jak kládu a chtěla zase mrdat.

Luboš (So, 11. 12. 2010 - 15:12)

Jo bez zábran sou a to až tak že sem s jednou chodil a ani se nestyděla předemnou že má posraný kalhotky.A navíc mi říkala že dělá noční v pekárně ale místo pekárny šlapala E55 ,tak bacha na ně.

No jistě (So, 11. 12. 2010 - 14:12)

Cikórie se někomu líbí, protože jsou bez zábran a je možno je mrdat mnoha způsoby. Bílé holky thle nechtěj, tamto nechtěj, pořádného čúráka se bojí.... než se to naučí, do té doby bude část kluků vyhledávat stlačený tmy

. (So, 11. 12. 2010 - 14:12)

Dej už pokoj s těma smradlavejma cigorkama!!

kluk (So, 11. 12. 2010 - 14:12)

Jsem to chtěl tady trochu...Některé nejsou špatné, ale pořád chtějí šukat a kdo to má vydržet.

kraken (So, 11. 12. 2010 - 11:12)

Jsem to chtěl tady trochu zklidnit. A povedlo se.

jedním slovem (So, 11. 12. 2010 - 11:12)

Tfuj

Magda (So, 11. 12. 2010 - 10:12)

Filip má pravdu,to snad neni možný jak můžete psát tyhle keci na téma romky?

Filip (So, 11. 12. 2010 - 06:12)

Trochu úrovně do toho...Běžte už s těma kecama někam jinam, tohle je téma o romkách. Co se tady roztahujete pánbíčkáři, už vám nestačí Jehovisti, tak prudíte i na jiných diskuzích?

kraken (So, 11. 12. 2010 - 01:12)

Didusi, nechápu co buduju nového, jakou církev......

Já jsem jen v Kristu a to se mi stalo doma......, uznávám že i mezi katolíky jsou křesťané,.......církev není o jediné pravé organizaci.....

A do té církve, kterou vidí pohromadě jen Bůh, protože jsme se lidsky rozdělili,.-...do té patřím Didusi a nehodlám budovat žádnou jinou......

Doufám, že mi rozumíš,.....existuje jediná Církev, a to jsou všichni kdo se narodili znovu a jsou omilostěni k životu Kristem....

Pak existují podle Božího slova také místní Církve,....jako třeba v Korintu atp.

Jen místně lze vydělovat a rozdělovat onu celosvětovou Církev, kterou vidí a zná jen Bůh.....

Bohužel, křesťané neumí žít v Evropě jinak, než tělesně v rozdělení na denominace......, takže nemám na výběr a v Kristově těle sloužit a žít chci, takže chodím do apoštolské.....

Ale katolická církev je také jen denominace.....a já ti to neberu, pokud tě tam Bůh chce mít,.....tak je to určitě dobře....

Ale v žádném případě nechci dělat nějakou novou církev, od toho se distancuju.....

kraken (So, 11. 12. 2010 - 01:12)

Co jsou baptisté. Článek napsal J.McClendon
V tomto století byli baptisté strhnuti i dalšími závažnými problémy: revoluce, otroctví, válka, osvícenské myšlení, touha odcizených po spasení , otevírání a uzavíraní globální misie, ekonomické potíže, nárůst excesů, role pohlaví a rodiny, hlubinná psychologie a mnoho dalších. Tvrzení, že dřívější baptistický ethos a učení poskytovalo v řešení těchto problému perspektivy, které polarizované kalvinisticko-arminiánské a modernisticko-fundamentalistické pozice postrádaly, by mohlo být vnímáno jako liché. Faktem totiž zůstává, že z původního materiálu víry a praxe nevzešlo baptistům v pozdějších stoletích podobné teologické ovoce, které požívali jiní ve srovnetelné epoše církevní historie.

Nicméně, autentické baptistické přesvědčení žije. Překonalo bouřlivá staletí, které nazýváme moderním věkem a do určité míry i dnes ovlivňuje životy miliónů lidí. Teologickou otázkou tedy zůstává - proč bylo opanováno jinými přístupy? Proč tato stará přežívající přesvědčení nedala vzniknout teologiím bohatě křesťanským, protože bohatě baptistickým? Proč je dnes tolik baptistických společenství kořistí ideologií politické levice a (dnes častěji v Americe) pravice, nebo teologií, jejichž přístup je Konstantinovský a ne původně křesťanský? A jestli si nějaký kalvinista (nebo arminián, nebo modernista, nebo fundamentalista) myslí, že jsou to předpojaté otázky, zůstává tu k vysvětlení stále ona původní záhada chudoby baptistických teologií (cf. Swarley, ed., 1984)

Při odpovědi nestačí baptistické prodlení svalovat na tvrdé prostředí (třebaže tvrdé bylo), nebo na excesivní zaujetí scholastickými problémy u druhých (třebaže zaujatí byli). Věřím, že je to takto: baptisté ve vší různosti a nejednotnosti nebyli schopni ve svém vlastním dědictví, ve vlastním přístupu k Písmu, ve své vlastní praxi, ve svém orientujícím pohledu, vidět zdroj teologie, který je jiný než současné tendence, převládající v jejich okolí. Některé baptisty zaujaly módní směry a snažili se svou teologii přizpůsobit určitému stylu. Výsledky byly ubohé a zapříčinily větší nedůvěru k teologii - teologie byla chápána jako arogantní (vůči Bohu), imperialistická (vůči běžným křesťanům), a v každém ohledu zbytná. Základní chybou byla ale baptistická nedůvěra vůči vlastnímu pohledu, společnému životu a samotnému evangeliu tehdy, kdy tento pohled mohl být zdrojem teologie, a teologie prostředkem zkoumání evangelia, to pak obnovením života a ten zase hlubším zaostřením onoho původního pohledu. Kvůli selhání na této cestě se baptisté stali obětí ideologií levice a pravice - stali se méně sami sebou a tak duchovně oslabili jak sebe, tak i své bližní v jiných křesťanských církvích.

To nás přivádí zpět k onomu obtížnému tvrzení, že teologie je zápas. Jestli jsme jej nevedli dobře, musíme to přiznat - a zápasit dál.

Reklama

Přidat komentář