Reklama

Dispoziční prognostika

Z diskuzí (Čt, 9. 4. 2015 - 14:04)

Vorlová napsal(a):Dispoziční prognostika - někdo , kdo má problém se může dostat k tzv. dispozičnímu prognostikovi a poté může uvíznout v síti této "sekty "Termín sekta jsem k Dipu nevymyslela já , ale našla jsem ho na internetu když jsem hledala o DIPu informace. varuji všechny rozumné lidi před DIPem ! Stále hledají nové ovečky co by jim přispívaly do pokladničky . Ten kdo jim uvěří , tak spadne do podivného kolotoče , který ho zcela ovládá a snaží se přesvědčovat další lidi . když přijdete k dispozičnímu prognostikovi , tak před Vámi bude vrtět desítky minut virgulí a bude si psát různá čísla - pak Vám řekne jakési bláboly o Vás - takové naprosto jednoduché psychologické tahy . Poté se Vám zeptá co by jste chtěla na sobě či na lidech okolo Vás změnit , či na svém životě .... Když se mu svěříte , tak přislíbí "tajnou pomoc " - vše bude za čas OK - jen ho musíte pravidelně navštěvovat . Dostanete přednášku o tom , jak Vám upraví každou Vaší cestu aby se Vám nic nestalo ...... bez něho vlastně už nebudete moci udělat jeden krok . Omotají si Vás kolem prstu - všichni kdo DIPu nevěří jsou vlastně nepřátelé ! Tento spolek - neboli sektu založil před cca 11 lety v Praze jediný člověk a dodnes dokázal zmanipulovat stovky lidí - pořádá kurzy aby jste se mohli stát prognostikem a upravovat cesty a osudy lidí - čemuž mnoho lidí naletí . Pokud se ale podíváte na zmanipulované osoby věřící v metodu DIP , tak jsou to většinou lidi , kteří se dostaly do problému a přišly do DIPu žádat o pomoc . Většinou se jedná o lidi s různými komplexy , či problémy v manželství , lidi s různými frustracemi či depresemi . Budou Vám tvrdit , jak jim DIP pomohl , ale když se podíváte do jejich života , tak jsou na tom pořád špatně - jen někdo cílevědomě odvádí pozornost od jejich problému . Když si zlomíte nohu , tak Vám dispoziční prognostik řekne , že kdyby on Vám Vaše zranění neupravil , tak by noha špatně srostla a Vy by jste skončila na vozíku - ale pokud skončíte na vozíku , tak Vám zase řekne , že molo být hůř - že by jste mohla ležet v bolestech v nemocnici a vůbec se nehýbat ...............Prosím lidi , kteří mají s DIP zkušenost aby se ozvali - tato novodobá sekta úplně spolkla mou dceru , která se nám dnes jeví bez jakéhokoliv reálného pohledu na svět - vše je jen prý o kletbách , osudech a upravování "čehosi" čemu normálně smýšlející člověk vůbec nerozumí . myslím , že je zralá na léčení v psychiatrické léčebně !

No a? (Čt, 9. 4. 2015 - 09:04)

Poruchy, choroby a havárie...No a co, proč to sem rvete? Kdo se tím chce zabývat, najde si to sám. Jak píše Karolína - drahá sranda. Za ty prachy... Běžte s tím už někam.

karolinalovosic (St, 8. 4. 2015 - 16:04)

Bola som raz a stálo ma to...Drahá sranda.

O dispoziční pr (St, 8. 4. 2015 - 16:04)

Poruchy, choroby a havárie nepadají z nebe. Dispozice k nim se vytvářejí u člověka celá staletí, jsou v něm zakódovány. Nový obor – dispoziční prognostika - ovládl informatiku, díky které dokáže genetické a mnohé další dispozice v člověku číst. Údaje obsahují to nejpodstatnější, s čím člověk na tento svět přichází, kdy a kvůli čemu z tohoto světa pravděpodobně odejde. Co a kdy jej ohrozí nejvíce… Nevidíme důvod, abychom nadále celá desetiletí vyčkávali, až k ohrožení dojde. Zjištěné nepříznivé dispozice měníme překódováním, jsou li zakódovány špatně.Rozvíjíme obor, který umožňuje člověka poznávat jako systém. Jedině tak jej můžeme účinně opravovat a udržovat. Je to pro jeho zdraví a život prvořadé…O DISPOZIČNÍ PROGNOSTICE- Už nějaký čas u nás funguje nový obor - Dispoziční prognostika. Ačkoli počet jejích příznivců roste, nedá se říct, že by byla všeobecně známá. Co to vlastně je?„Zjišťování dispozic a nahrazení špatných dobrými. Taková odpověď asi neuspokojí, ovšem není snadné vyjádřit v několika větách hloubku oboru, který se studuje mnoho let. Tedy alespoň v náznaku.Každý člověk má svébytné a osobité vybavení, které do života dostal. Tuto výbavu můžeme chápat jako soustavu povahových, intelektuálních, talentových i vztahových dispozic. Nazveme je souhrně psychickými vlastnostmi. Aby mohl člověk psychiku používat, potřebuje prostředek, díky kterému se bude psychika realizovat. Takovým prostředkem je tělo, jak jej důvěrně známe. Poté stačí nalézt metodu, která umožní zkoumat člověkovy psychické i tělové vlastnosti a hodnotit, které fungují dobře a které špatně. Nu a chybné dispozice pak měnit v ty dobré… tedy měnit špatnou prognózu v prospěšnou“.- Ano, to je vlastně patrné z názvu oboru, ale jak to vypadá v praxi? Něčím mi to připomíná programování počítače. Nějaký program se ukáže jako zastaralý nebo nevyhovující a nahradí se jiným, novým, prospěšnějším ...„Vlastně máte pravdu, i tak se dá dispoziční prognostika chápat. Podobně jako máme v počítači koncepci softwaru a hardwaru, máme v člověku koncepci psychických a tělových možností. Můžete si představit, že psychické dispozice člověka jsou v našem modelovém počítači zastoupené různými programy a aplikacemi. V případě hardwaru jde u člověka o tělesnou kapacitu, v počítači ji nazveme pevný disk. Uvedené srovnání je pochopitelně velmi zjednodušené. V počítači při chybné funkci hledáme poruchy a chyby například v nastavení programů nebo v závadách pevného disku kde jsou data zapsána. U člověka budeme hledat poruchy a chyby v psychice nebo v těle. Všechny poruchy jak v počítači, tak i u člověka, jsou zjistitelné a opravitelné. DIP se orientuje na chyby, které vznikají v řídící psychické rovině. U počítače by to znamenalo hledat chyby v operačním systému, programech, aplikacích, které jsou pro funkci počítače rozhodující. U člověka zjišťujeme dispozice směřující k haváriím, které v úrovni tělové zaznamenáváme jako chorobné projevy. Předpoklady k nehodám proto opravujeme tak, aby k nim v organismu nedocházelo… změnou dispozice vedoucí k havárii se můžeme nehodě vyhnout, tím změnit chorobný stav ve zdraví“.- To by ale znamenalo ohromný přelom! Zní to téměř jako zázrak anebo - připouštím - skoro sci-fi. Vážně je to možné? Dá se člověk takto opravovat?„Jistě... jen s poznámkou, že opravy se musí v budoucí terapii nasměrovat také nad rámec oprav tělových. Tělové opravy současná terapie zná, jedná se o různé náhrady nemocných orgánů. Jsou jistě důležité, ale řešení je pouze tělesné. Hranici těla opravy nepřekročí a orgán díky vadnému programu selže opět. V DIPu se snažíme opravovat špatné dispozice, které k nesprávnému fungování tělesné výbavy směřují. Proto DIP nezasahuje do těla přímo. Přesto změnou chyb v nadřazené – řídící psychické rovině dosahujeme následně změn ve fungování těla a jeho orgánů. Oprava chyby pomůže zvrátit nemoc ve zdraví.Neopravíte-li chybný vzorec řidiče, jež opakovaně přejíždí křižovatku na červenou, těžko zabráníte velmi pravděpodobným nehodám. A výměny poškozených dílů auta (těla) majitele nic nevyřeší, pouze prodlouží a navýší riziko nebezpečné jízdy“.- DIP tím pádem nepatří mezi (nám spíše známé) léčitelství, jasnovidectví ani medicínu ... Kam patří?„Má vlastní kategorii. Od léčitelství se distacujeme, protože DIP neléčí. Přesto si vážíme osobitých talentů na poli jiných způsobů přístupu v terapii člověka, než vidíme u školské medicíny. Jasnovidectví vnímáme jako jev, který zprostředkuje náhled do budoucí události, která je nezvratná, stane se.V DIPu nezjišťujeme nezvratnosti, zjišťujeme předpoklady, které k událostem směřují.A předpoklady se změnit dají. Ve vztahu k medicíně se definujeme jako paralela, nikoli alternativa. Vysvětlení je prosté. Alternativou k medicíně je opět jen léčení těla, kam řadíme léčitelství, bylinkářství, homeopatii, atd. Tedy disciplíny, které pouze jiným způsobem tělo léčí nebo se o léčení snaží.Paralelní přístup znamená, že existuje principiálně odlišný způsob přístupu k terapii, který nezasahuje do těla, ale přesto dokáže tělové poruchy (nemoci) v důsledku oprav špatných dispozic proměnit ve zdravé funkce psychické i tělové. V takovém rozsahu a přístupu jsme skutečně svébytná kategorie“.- Jestliže DIP umí vypátrat příčinu různých obtíží, najde onu špatnou dispozici a nahradí ji lepší, je dál, než medicína? Ta přece často tvrdí, že ačkoli léčí vše, léčí vlastně jen důsledky a nepopírá, že pravou příčinu zdravotního problému vlastně nezná. Na přímý dotaz lékař odpoví, že kdyby příčinu znal, získal by Nobelovu cenu. Jaký je poměr mezi DIPem a medicínou? Jak by mohl nový mladý obor „trumfnout” lékařskou vědu?„DIP není soupeř, ale partner medicíny... vlastně mohl by být… Pokud se medicína hlásí k odkazu položené otázky, jde o dobrou medicínu. Postavení a především obecně vštěpovaná nadřazenost medicíny současnosti, jako jedině správného terapeutického přístupu k člověku, ovšem správná není. Existuje přece řada historicky ověřených metod a postupů, známých i zapomenutých, které pomáhaly v uzdravování člověka dávno předtím, než vznikla medicína, jak ji známe v dnešní podobě. Náš obor nejde proti medicíně, protože jde o terapii jiného druhu a záběru. Naopak může s medicínou vytvořit rozumný a vzájemně prospěšný vztah. Na neoficiální úrovni si řadu takových vztahů vytváříme a jsou vždy pro klienta prospěšné. Není tedy nejmenší důvod medicínu trumfovat“.- Jak se jmenuje člověk, který tedy ovládá speciální techniky DIPu? Má nějaké nadpřírozené schopnosti nebo - jak se často říká - dar shůry? Kdo to je?„Je to dispoziční prognostik - DPN a v jeho práci není nic nadpřirozeného. ‚Jen‘ spousta práce. Ostatně jako v každém oboru, který zamýšlíme dělat řádně. Musí mít jistý talent, to jistě ano, ale vše potřebné se musel naučit (tak jako vámi zmiňovaný lékař vystudoval medicínu)... Také lékař studiem nekončí, ale začíná. Podobně DPN záskává zkušenosti, obohacuje sebe a kolegy vlastní praxí. Nadále se vzdělává v postgraduálním studiu, prohlubuje hloubku a šíři znalostí. Pracuje na nových projektech, které zkoumají systém lidské bytosti, společenské jevy, události apod. Poznatky a postupy přenáší do praktické činnosti. Dispoziční prognostika se stále rozvíjí, i když v současném technokratickém klimatu nemá pozici snadnou“.- Jak vypadá schůzka s DPN, jak dlouho trvá?„Schůzka s DPN se nazývá klientela, protože se pracuje s klientem, kterým může být člověk stejně jako lokalita, ve které člověk bydlí. Nebo firma, ve které klient pracuje. Takto vnímáme klienta, jako subjekt zájmu. Vše se odehrává v prostorech, které jsou uzpůsobeny tak, aby se klient necítil sevřeně jako ve sterilní ordinaci, nebo v úřední místnosti. Naše pracoviště jsou civilní se standardy, které převážné většině klientů vyhovují. Schůzky se sjednávají předem na sekretariátu společnosti, kde DIP sídlí nebo u manažerů, kteří klientely v různých místech organizují. Kontaktní informace je možné získat na www.noetis.cz. Klientela obvykle trvá necelou hodinu, ale vždy záleží od povahy případu. Při opakovaných kontrolách se spotřebuje času méně, při vstupním seznamovacím sezení může být doba delší“.- Jak probíhá, co klienta čeká? Jaká forma vyšetření? Je tam nějaký fyzický kontakt s dispozičním prognostikem? Něco bolestivého?„Nic takového. Klientela probíhá ve většíně případů v přátelském a vstřícném ovzduší. Klient poskytne dispozičnímu prognostikovi základní informace o své osobě jako je jméno, rok narození a bydliště. Poté může sdělit důvod návštěvy, například že trpí nemocí nebo neumí vyřešit neshody s partnerem. Případně se nedokáže rozhodnout, kterou školu či profesi zvolit. Rozsah žádostí je velmi různorodý. Poté se klient uvolní, pohodlně se usadí a nechá DPN pracovat. V tuto dobu probíhá proces získávání informací, které jsou následně využity při rozboru klienta a jeho situace. Nejde o medicínskou diagnózu, kterou často klient očekává. V DIPu jde o rozbor osobnosti nebo události, který pomůže označit chyby a závady, jež v důsledku způsobují klientovi potíže. Třeba zdravotní. V celém procesu od získávání informací přes výklad a závěrečné uplatnění duševních technik směřujících k nápravě, nedochází k fyzickému kontaktu. Klientela není nijak bolestivá, kromě případů kdy se vstoupí do bolestivých témat, jako jsou ztráty partnera, životních jistotot, apod. Prožitky takto definované bolesti jsou velmi individuální. Klient nemá důvod se čehokoliv zlého obávat, DIP se vždy snaží nacházet řešení a východisko“.- Trošku to připomíná návštěvu psychologa ...„Souhlasím a nesouhlasím současně. Dispoziční prognostik by kromě svého řemesla a dobré rétoriky měl být i psychologem, ale proti psychologii užívá značně rozdílné způsoby komunikace a práce s klientem. DPN rozhodně práci psychologa

Špína: Draci, T (Po, 16. 3. 2015 - 13:03)

Neexistuje cokoli co by nemohlo mít nějaký smysl. Smysl existování čehokoli může být skrytý a na první pohled ho nelze nalézt. Vše co zúročuje existování pochází ze smyslu, kdy cílem je procitnutí ze všech možných hledisek. Ze všech hledisek není cokoli ničím. Pokud existuje neněco, má to nejspíš nějaký smysl. Toto neněco je ničím jen tehdy, pokud z něho něco vznikne. Pokud se tak nestane, neněco neexistuje jako neněco. Neznamená to ovšem to, že existence nevznikají z něčeho, znamená to jen to, že vznikání umožňuje také neněco. To ale neznamená, že neexistuje příčina a úcel neněca, i když neněco nemá formu a látku. Příčinou a úcelem vzniku čehokoli z neněca, může být láska a pravda, za kterou může být nenáhoda a náhoda. Ať už cokoli vzniklo z této nenáhoda či náhody, projevovalo to princip sdílení a shody ve směřování. Sdílení v lásce. Shody v pravdě. Láska a pravda se stává alfou a omegou veškerého existování ze vznikání z neněca.Snad někteří pochopí, co tento autorský text chce říci. Je třeba se oprostit od dipu. Jde o ukázku z jednoho z 28 Listů poznání, které jsem napsal. Je to nedopsaný koncept. Konečná verze je delší a obsahuje závěrečné vyvození.

Špína: Draci, T (Po, 16. 3. 2015 - 13:03)

Ať už žije rozumová existence jakkoli v lásce a pravdě, či nenávisti a lži, nemá před světem nikterak nikdo vyšší či nižší hodnotu. Hodnotou rozumové existence je v rozumu a ten má vždy stejnou hodnotu a ta je ve svobodné volbě. V možnosti si zvolit projevy lásky a pravdy, či nenávisti a lži. To svobodná volba se stává prioritou, která tak umožňuje nalézt smysl v pravdě a lásce, či nenávisti a lži. Co je dokonalé nakonec může postrádat smysl, kdežto co je nedokonalé postrádat smysl nemusí. Nakonec dokonalé může nalézat smysl v nedokonalém. Vše může vést k tomu, aby byla nalezena láska a pravda pro touhu sdílet rozdílnost existování. Vše je v něm vedeno k tomu, aby poučení z možnosti svobodně volit určovalo smysl veškerého existování.

Špína: Draci, T (Po, 16. 3. 2015 - 13:03)

Láska a pravda nikdy nevítězí, protože nemá zbraně, aby z jejich použití vítězila. Zbraně mají rozumové existence a to proto, aby je použily k tomu, aby něco získaly. Zbraní proti lásce a pravdě je nenávist a lež. Láska a pravda nemusí cokoli získávat, ona už ze sdílení má sebe. Pokud láska a pravda něco získává, získává lásku a pravdu. Láska a pravda se nabízí a trpělivě čeká na to, až bude prostoupena. To jen rozumové existence mají zbraně proti lásce a pravdě v podobě nenávisti a lží, nenávist a lež je prostupuje, a proto zrovna ony jsou schopny všeho špatného. Zlo v podobě nenávisti a lží je prostupuje a ovládá, potřebuje ovládnou dobro v podobě lásky a pravdy a podřídit si jej. Dobro lásky a pravdy je zneužíváno sílou moci, která požívá zlo v podobě nenávisti a lži, a proto je láska a pravda pro sílu moci nedosažitelná a neobsážitelná.

Špína: Draci, T (Po, 16. 3. 2015 - 13:03)

Láska je touha sdílet sebe sama s někým, něčím. Pravda je shoda mezi rozumem a někým, něčím. Přirozenou touhou je sdílet láku a pravdu pro potřebu naplnění svého bytí. Sdílená je také nenávist a lež, která popírá lásku a pravdu. Pokud jde láska a pravda ruku v ruce a touha sdílet je nezištná, nevytváří sílu moci nad jinými, síla moci se vytrácí. To jen nenávist a lež usiluje o sílu moci nad jinými. Proto vzniká. Lež se pojí s nenávisti a počítá se silou moci nad jinými, protože se síla moci stává potřebou, která musí být naplněna. Postrádá-li lež prvek nenávisti a prezentuje se jako nevědomý omyl, z omylu nikdy nevzniká potřeba o mít sílu moci nad jinými. Omyl může být nahrazen pravdou, neboť je o omylu, který je prezentován jako pravda, pochybováno a je z hlediska souvislosti v celku prověřován, protože nevychází z potřeby získat sílu moci nad jinými. Omyl má svůj smysl v tom, že vede k tomu, že muže být vyvrácen a nahrazen poznáním pravdy.

Špína: (Pá, 23. 1. 2015 - 20:01)

Vše co tedy nějak vnímáme je pro nás podnětem. Podnět vyvolává počitek, který zpracováváme čitím a tím získáváme komplexní vjemy a představu o nás samých a okolí. Podnět nás ovlivňuje a vyvolává příčinu, tedy nějakou akci a reakci. Příčinou příčiny je podnět. Podněty jsou různé a mohou vyvolávat akci a reakci k dobru a zlu. Dobro je znakem zdraví a zlo je znakem nemocí. My ale žijeme v akcích a reakcích na svět a lze poukázat na to, že nejsme nijak vinni v tom, že jsme nějak činili, protože nás okolnosti nutili nějak reagovat v rámci akce a reakce. Jak se tedy oprostit od podnětu, které vyvolávají zlo a tedy nemoc? Pokud odmítneme podněty, které nás nutí reagovat nějak nepatřičně a naopak budeme reagovat jen ze svého nitra, budeme nejspíš šťastnější a opravdovější. Je třeba ale odmítnou nutkání z cizího podnětu k dobru a zlu. Protože necháme-li se ovlivňovat z cizího podnětu k dobru, bude nás pravděpodobně i ovlivňovat snadněji cizí podnět ke zlu. Musíme tedy jednat jen v rámci svého nitra, které napovídá, co je dobré a zlé. Cílem je tedy získat autonomní integritu a nenechávat se formovat do forem, které jsou představou morálky, která je nejspíš konvencí společnosti, nemající nic společného s mravem, který není podmíněn kulturou, ale jen svědomitosti a odpovědnosti svědomí, protože v tom je autonomní integrita. Tedy v důsledku pokud morálka vychází z mravu, je autonomně integrická a nezávislá na kultuře. Tím stojí člověk před světem, který je mu celý domovem. Stává se, že jsme nuceni reagovat na dobro a zlo, potom by jsem měli reagovat tak, aby jsme nepopřeli své nitro a nemuseli se v budoucnu za sebe stydět. Pochopíme-li to a přijmeme-li to celou svou podstatou, staneme se pány svého osudu. Neboť kde neexistuje pojem jako nemoc, nemá smysl, aby existoval pojem zdraví. Jste potom láskou a pravdou, která nemusí vítězit, protože láska a pravda nemá zbraně, protože zbraně mají jen lidé, kteří jsou hloupí a chtějí získat to, co vlastně nemají a to božskost v sobě. Prosazování násilím je tedy potvrzení toho, že nemáte lásku a pravdu a žijete v nenávisti a lži, kterou musíte za každou cenu prosadit. Láska a pravda je zdravím trpělivosti, a proto láska a pravda čeká, ale nezískává vítězství nad nenávisti a lži, někdy ovšem musí lidé ochraňovat jiné lidi, to ale neznamená, že žijí v lásce a pravdě.

Špína: (Pá, 23. 1. 2015 - 20:01)

V podstatě když se vás dotknu jsem podnětem a ucítíte dotek na své kůži. Hmatový neuron v kůži to zaznamená a vyšle signál do vašeho mozku a ten se nazývá počitkem, který zpracuje mozek svým čitím. V rámci celého lidského organizmu vše pracuje v sekvenci podnět, počitek a čití. A to nejen mezi hmatovým neuronem a mozkem, ale také mezi jednotlivými neurony v mozku, proto také můžeme zpracovávat podněty do vyšších celku a tedy kompletních vjemu. Pokud něco nevnímáme, může to být tím, že nejsme uzpůsobení k získávání informací z nějakých podnětu. V podstatě vidíme jen v určitých rozsazích spektra záření. Slyšíme jen v určitých zvukových rozsazích zvuku. Nejsme prostě uzpůsobení k vnímaní něčeho, co jsme během evoluce nepotřebovali. Jinak by jsme vnímali svět jinak, což v podstatě není potřeba. My jsme si ovšem ve vnímaní pomohli tím, že jsme stvořili technická zařízení, která nám pomáhají získávat ty vjemy, které potřebujeme pro to, abychom mohli stvořit technickou civilizaci. Poznatky ze zařízení, které jsme postavili, vedly k dalším poznatkům a stavbě dokonalejších zařízení pro vnímaní a získávání informaci. Výsledkem může být třeba Urychlovač částic a zařízení ke snímání střetu částic, abychom pochopili strukturu vesmíru, který obýváme. Ovšem jen z poznané pravdy mohly vzniknout tato zařízení, neboť lež by to neumožňovala. Proto jen pravda vede k další pravdě a lež k další lži. Jen pravda je v důsledku to, co něco umožňuje. Lež umožňuje jen lhát a ze lži můžete postavit tak akorád konstrukci lži a ne technické zařízení uzpůsobené k poznávaní světa. Nakonec počítač, který používáte je čiročirá pravda a umožňuje vám operovat ve smyslu poznávaní okolního světa. I třeba tím, že si pustíte čiročirou filmovou fikci, neboť tím také poznáváte představivost lidskou a v důsledku lidskou civilizaci.

Špína: (Pá, 23. 1. 2015 - 19:01)

Všichni zmiňují příčinu a následek a zapomínají na podnět a následnost, kdy podnět a následnost je příčinou. Ve světě atomu existuje v jádře atomu vztah mezi protony a neutrony, zprostředkující slabou jadernou sílu. Částice zprostředkující sílu se nazývá gluon. V podstatě dochází k tomu, že proton vysílá podnět, který se váže na gluon a tím gluon zprostředkovává počitek a neutron ho vnímá jako čití, když podnět zpracuje. Proton je podnětem, gluon počitkem a neutron čitím. Což platí i naopak. Což je příčinou existování atomového jádra. Tento princip utváří nejen slabou jadernou sílu, ale také silnou jadernou, elektromagnetickou a gravitační sílu. Tento princip je principem veškeré známe hmoty a snad všeho co existuje, neboť pravděpodobně není možné cokoli jiného.

Karel (So, 15. 6. 2013 - 21:06)

souhlas. Martina by šlo...Ano!

f (So, 15. 6. 2013 - 15:06)

..vy jste blázen, píšete...souhlas. Martina by šlo zažalovat snad jen za to, že zabíjí tuto diskuzi o činnosti dip. :-)

mac (Pá, 14. 6. 2013 - 20:06)

..vy jste blázen, píšete nesmysly, jste závislý na své sebelítosti a na této diskusi...no koment.

v (Čt, 15. 1. 2015 - 18:01)

Tady je to šílený!

Špína: (Ne, 11. 1. 2015 - 21:01)

Jste jako loutky a loutkářem je Sohr. Máte vymyté mozky a nejste schopni pochopit to, že Sohr manipuloval s lidmi a podváděl je. Jeho psychiatr pochopil, že Sohr není úplně normální. On nebyl normální. A pokud sdělíte vše o dipu psychiatrovi podle pravdy, řekne vám, že jsou to psychopati, co manipulují s lidmi. Kontaktujte skupinu Sisyfos, aby vám vše vysvětlila. Jsou lidé z dipu, kteří mne vždy chtěli umlčet. Mám sousedy, co mi nadávají a ponižují mne a není to výmysl. Pokud mne nemohou získat pro svou myšlenku, pravděpodobně mne chtějí umlčet. Dokažte všem dipáci, že vám to virgulí měří. Vité co se ukáže, že to dipákum neměří a že jde o peníze a moc nad lidmi. I když nemusí být cílem, ale vede k penězům a cílí zajistit si trvalý příjem. Jsem uprostřed teroru lidí, kteří chtějí, aby dip byl jedinou pravou prioritou lidí. Proč myslíte, že píši, že jsem nenormální, když píši pravdu, abych odhalil tyto lidi. Cenou je napadání a ponižování, které ale existovalo ještě dříve, než jsem odešel z dipu. Tito lidé byli sami dipáky. Byl jsem ničen pro pravdu, protože u myšlenek existuje vztah, který určuje hodnotu myšlenky. A tento ovlivňující vztah myšlenky je ničící, regulující, tvořící, udržující, vyzdvihující, ponižující a jiné. Jaký smysl je v myšlenkách, které vám nabízí dip. Jakou diagnózou by jste ohodnotili svůj vztah k dipu. V jakém smyslu vás chtějí ovlivnit a pro co. Proč mne asi chtějí umlčet. Neřekl jsem jim 17 axiómu, 16 rovin mysli, 13 rovin příčinnosti, 48 prvků osobnosti ve 22 rovinách v hloubce 6 úrovní. Jsou moje myšlenky snad horší než Sohrovy, protože jsem je Sohrovi neřekl a on je nemohl ukrást pro sebe. Sohr byl lhář, zloděj a vrah, to je holý fakt a ne výplod chorého člověka. Zlo pomáhá zlu. Třeba lhát, krást a vraždit. Nepřidám se k teroru dipu.

Tak (Ne, 11. 1. 2015 - 19:01)

Sepište na mne prosím...na tuto diagnózu je jediný lék.Svěrací kazajka a roubík ....

Špína: (Ne, 11. 1. 2015 - 14:01)

Sepište na mne prosím žalobu a zde uveďte telefonní číslo, na které se mám vám ozvat, abych mohl před soud. Moc se těším. Doufám ale, že se o soudní při nebudou starat lidé, co jsou pod vlivem dipu. Chodí k nim totiž policisti a možná zrovna oni doporučili blahodárný účinek dipu soudcům, protože jsou součásti kontaktu se členy policie. Budu rád když budete dokazovat před soudem funkčnost měření virguli, aby jste vyvrátili pravdu, že lidem lžete a pro to hodlám kontaktovat skupinu Sisyfos, která vám udělila bronzový bludný balvan. Nakonec i členové dipu byli svědkem, že Sohr selhal při testování měření virguli, tyto svědky hodlám povolat, aby se prokázalo, že Sohr lhal a podváděl. Nakonec kradl i myšlenky a nápady, které nebyly jeho a pro doložení této pravdy povolám k soudu Matuška, doufám, že bude vypovídat pravdivě. Nakonec zde psala paní, zabili mi manžela a to hodlám použit u soudu, abych vyjevil celkovou památku, kterou za sebou Sohr zanechal. Zároveň hodlám zmínit, že dip má brožurky na shazování elektriky, od Sohra, které používali dipáci, aby "usměrňovali" lidi podle svých představ, jinak poškozovaní lidi. Je toho mnoho co hodlám vynést na pravdu, a proto žádám o žalobu, že jsem hanil Sohra, protože sám nemám odvahu tyto lidi žalovat a soudit. Doufám, že jednou se najdou lidi, kteří na ně podají hromadnou žalobu, nebo ti co zde psali, že je dip poškodil. Já bohužel nemám peníze na právníka, proto doufám, že mne budou žalovat, ale já se budu hájit sám, pokud mi ovšem nebude přidělen právník. I potom ho v procesu budu vést, aby bylo učiněno spravedlnosti za dost.Nakonec nechám předvést psychiatra, kterého navštěvoval Sohr, aby o něm sepsal posudek. Byl nejspíš duševně nemocen a neschopen v zenitu svého života, normálně myslet a uvažovat. Napište zde telefonní čísle na kterém si budu moct vyzvednout žalobu. Sohr byl lhář, zloděj a vrah. Zdar.

Špína Korán (Ne, 11. 1. 2015 - 10:01)

POCHYBNOSTI KOLEM KORÁNUKorán považují pravověrní muslimové za doslovné zjevení Alláha předané prostřednictvím archanděla Gabriela Muhammadovi.Je to verbální ztělesnění Alláha, o němž nelze diskutovat. Německý odborník na středovýchodní jazyky Luxenberg přišel nyní s převratným tvrzením, které význam koránu značně mění. Muhammad Atta, jeden z vedoucích atentátníků z 11. září 2001, v pozdravu svým spolubojovníkům připomínal, že v ráji je čeká spojení s dvaasedmdesáti černookými pannami. To slibuje korán těm, kteří položí život v zájmu islámu. Podle tvrzení německého vědce Luxenberga jde o zásadní omyl. Korán podle něj neslibuje sexuální rozkoše s pannami, ale pouze rozinky a sladké ovoce. Luxenberg není jeho pravé jméno, ale pseudonym. Dá se totiž předpokládat, že až letos na podzim jeho obsáhlý rozbor koránu vyjde, stane se Luxenberg terčem ostrých útoků muslimů podobně jako Rushdie, na jehož zavraždění vypsali muslimové odměnu. V případě Luxenberga může být odezva stejná nebo ještě prudší.PODSTATA KORÁNUArabské slovo kur'án znamená doslova přednášení, recitaci. Muhammad korán považoval za jediný zázrak, který skrze něj bůh učinil. Alláh v koránu mluví v první osobě, popisuje sám sebe a seznamuje se svými zákony. Proto je každá jednotlivá věta této knihy muslimy považována za zvláštní zjevení. Už od dětství se muslimové učí podstatné partie koránu nazpaměť a v životě podle něj řídí svá rozhodnutí a vykládají podle něj všechny události. Ústřední postavení, které korán zaujímá v životě muslimů, je nemožné nadhodnotit. Věřícímu muslimovi je oporou, ukazuje mu, jak jednat v každodenních záležitostech, je příručkou definic a souborem nezpochybnitelných pravd. Korán je obdařen i fyzickou posvátností, muslimové s ním obvykle zacházejí ve stavu rituální čistoty a věří v jeho božskou moc a sílu (baraka).ÚTOK NA JISTOTYTo všechno najednou zpochybnil člověk, který ani v arabském prostředí nežije. O to uznávanějším odborníkem je na středovýchodní jazyky. Tvrdí, že v koránu jde o politováníhodné omyly. Až dosud se všeobecně předpokládalo, že Alláhovo zjevení Muhammadovi bylo v arabštině. Z toho důvodu také všechny překlady do jiných jazyků nejsou muslimy považovány za autentické. Luxenberg vychází z hypotézy, že původním jazykem koránu nebyla arabština, ale jazyk, který měl daleko blíže k aramejštině.Tvrdí, že korán, který je dnes používán, je špatným přepisem původního textu, který, jak připouštějí i muslimové, dostal dnešní písemnou podobu teprve v sedmém století za Uthmánova chalífátu (644 až 656), kdy tento panovník přikázal skupině muslimů, aby vytvořili definitivní verzi koránu.Navíc arabština se v písemné podobě objevuje teprve 150 let po smrti Muhammada a nejvzdělanější Arabové té doby hovořili verzí aramejštiny. Pokud pasáž o ráji budeme tlumočit z hlediska aramejštiny, pak se svůdné hurisky změní v rozinky a sladké ovoce, což je daleko více v souladu s běžnými představami ráje, říká Luxenberg.Jeho kniha obsahuje spoustu podobných odvážných tvrzení. Například Súra 24, kde se hovoří o zakrývání žen, v aramejštině prý znamená, aby si ženy kolem pasu vzaly opasky. Ještě explozivnější jsou ty části Luxenbergovy knihy, kde se tvrdí, že korán má v podstatě původ v křesťanství.Podle Luxenberga byl korán původně křesťanským posvátným dokumentem, což dokládá i tím, že korán pojmenovává a uznává Písma daná Abrahámovi, Mojžíšovu tóru, Davidovy žalmy a Ježíšovo evangelium jako knihy zjevené bohem. Také uznává proroky, o nichž se hovoří v bibli.Řadí mezi ně mimo jiné i Adama, Noema, Abrahama, Davida, Jákoba, Mojžíše a Ježíše. Velký důraz klade korán na Ježíšovo narození z panenské matky, oceňuje jeho zázraky, ale upírá mu božství. Podle Luxenberga až rozšiřující se arabská říše udělala z koránu základ nového náboženství a ideologický základ expanze a to dlouho po smrti Muhammada. Tato tvrzení bezesporu vyvolají v muslimském světě obrovskou bouři. A nejen u extremistů. Luxenbergův rozbor koránu je velmi důkladný a zasvěcený. Je otázkou, zda pomůže islámskému světu najít jeho místo v jedenadvacátém století, nebo zda jen rozdmychá bouři a nenávist. Všichni s napětím čekají na podzim, až se kniha objeví na knihkupeckých pultech.NEWSWEEK, New York 2003Ukazka niekolkych versov zo Vzneseneho Koranu, prelozenych do cestiny podla Ivana Hrbeka, Odeon, 1972. Prve cislo znamena Suru (kapitolu), druhe cislo je cislo versu v Sure. A az uplynou posvátné mesíce, pak zabíjejte modlosluzebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim vsemozné nástrahy! 009:005 A kdyz se stretnete s neverícími, uderte je do síjí, a az jim zpusobíte úplnou porázku, pevne je spoutejte! A potom je bud omilostnete, anebo je propustte za výkupné, pokud válka neodlozí své bríme. A tak budiz! Kdyby Allah chtel, pomohl by si sám proti nim, avsak neciní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkousce. A Allah nedopustí, aby se ztratily skutky tech, kdoz byli zabiti na ceste Allahove. 047:004 Vy, kterí veríte! Neberte si zidy a krestany jako prátele, nebot oni jsou si práteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi prátelí, ten stane se jedním z nich a Allah veru nepovede lid nespravedlivý. 005:51 Bojujte proti tem, kdoz neverí v Allaha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Allah a Jeho posel, a kterí neuctívají nábozenství pravdy, z tech, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek prímo vlastní rukou, jsouce ponízeni.009:029 Vy, kterí veríte! Bojujte proti tem z neverících, kterí jsou poblíze! Necht ve vás naleznou tvrdost a vezte, ze Allah je na strane bohabojných! 009:123 Bojujte tedy proti nim a Allah je vasima rukama potrestá a zahanbí a dopomuze vám k vítezství nad nimi a uzdraví hrude verících! 009:014 Bojujte tedy proti nim, aby uz nebylo pokusení k odpadlictví a aby vsechno nábozenství bylo jen Allahovo. Jestlize vsak prestanou, pak Allah jasne vidí vse, co delají. 008:039 A ucinil vás dedici jejich zeme, obydlí, majetku i jedné zeme, na niz jste dosud nevkrocili. A Allah je vsemocný nad kazdou vecí. 033:27 Vy, kterí veríte! Co je s vámi, ze kdyz je vám receno: "Vytáhnete do boje na ceste Allahove!", jste jako prikováni k zemi? Coz se vám líbí více zivot na tomto nez na onom svete? Vzdyt uzívání zivota pozemského je nepatrné oproti uzívání v zivote budoucím! 009:038 A odmenou tech, kdoz vedli válku proti Allahu a Jeho poslu a sírili na zemi pohorsení, bude veru to, ze budou zabiti anebo ukrizováni ci budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy anebo budou ze zeme vyhnáni. A tem dostane se hanby na tomto svete, zatímco na onom svete je ocekává trest nesmírný 005:33 Muzi zaujímají postavení nad zenami proto, ze Allah dal prednost jednem z vás pred druhými, a proto, ze muzi dávají z majetku svých (zenám). A ctnostné zeny jsou pokorne oddány a strezí skryté kvuli tomu, co Allah narídil strezit. A ty, jejichz neposlusnosti se obáváte, varujte a vykazte jim místa na spaní a bijte je! 004:34 Zabíjejte je vsude, kde je dostihnete, a vyzente je z míst, odkud oni vás vyhnali, vzdyt svádení od víry je horsí nez zabití. Avsak nebojujte s nimi poblíze Mesity posvátné, dokud oni s vámi zde nezacnou bojovat. Jestlize vsak vás tam napadnou, zabte je - taková je odmena neverících! 002:191 A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádení od víry a dokud nebude vsechno nábozenství patrit Allahu. Jestlize vsak prestanou, pak skoncete neprátelství, ale ne proti nespravedlivým. 002:193 A hle, Pán tvuj vnukl andelum: "Jsem s vámi, podporte tedy ty, kdoz uverili! Já vrhnu do srdcí tech, kdoz neverí, hruzu a vy bijte je po síjích a bijte je po vsech prstech!" 008:012 Pripravte tedy proti nim vsechno, co schopni jste postavit ze síly a oddílu jezdeckých, abyste zastrasili neprátele Allahova i neprátele své a jiné mimo ne, které jeste neznáte, ale které Allah dobre zná. A cokoliv vydáte na ceste Allahove, bude vám plne nahrazeno a nebude vám ukrivdeno. 008:060 Proroku, povzbuzuj verící k boji! Bude-li mezi vámi dvacet vytrvalých muzu, porazí dve ste, bude-li jich mezi vámi sto, porazí tisíc neverících, nebot to jsou lidé nechápaví. 008:065 "Ježiš zakázal vraždiť (Matthew 26-52), Mohamed dovolil vraždiť (Surah 8:65)"Ako sa správať k nepriateľom? Odpoveď, ktorú dáva Ježiš v evanjeliu je plná milosrdenstva a lásky: „Milujte svojich nepriateľov a modlite sa za tých, čo vás prenasledujú, aby ste boli synmi svojho Otca, ktorý je na nebesiach. Veď on dáva slnku vychádzať nad zlých i dobrých a posiela dážď na spravodlivých i nespravodlivých. Lebo ak milujete tých, ktorí vás milujú,akú odmenu môžete čakať? Vari to nerobia aj mýtnici? Vy teda buďte dokonalí, ako je dokonalýváš nebeský Otec“. Naopak, Korán nám dáva v súre 2.191 tvrdú odpoveď: „Zabite ich všade,kde ich stretnete. Vyžeňte ich odtiaľ, kde sa sami zahnali. Prenasledovanie je viac ako krvipreliatie“.Na túto tému sa viaže aj problematika takzvanej svätej vojny – džihád.Fakty a historické dokumenty ako aj samotné arabské životopisy Mohameda dosvedčujú,že novovzniknutá komunita mala už od začiatku politicko – vojenský charakter.Mohamed a jeho nasledovníci strávili život v boji za nastolenie Islamu.Kde sa im to nepodarilo presviedčaním, použili zbrane.Za desiat rokov panovania v Medine viedol Mohamed 74 bojov, z ktorých 24 viedol osobne.Korán prikazuje zákon „Oko za oko, zub za zub“. Je to jeden zo zákonov bez milosrdenstva, ktorý Ježiš veľmi jasne zrušil slovami: „Počuli ste, že bolo povedané: Oko za oko a zub za zub! No ja vám hovorím: Neodporujte zlému. Ak ťa niekto udrie po pr

Ano, (So, 10. 1. 2015 - 18:01)

..vy budete souzen!!! za...Martin toho napsal tolik,že by to na žalobu stačilo.Žádný soudce ale neodsoudí duševně postiženého s minimálními rozlišovacími schopnostmi.Vzhledem k tomu,že Martinův chorobopis se dá již vážit na kila,je to zbytečné.A ty Martine,piš klidně dál,občas pobavíš a i ve Švejkovi se píše,že bláznům se nemá odporovat.

Reklama

Přidat komentář