Reklama

Jak zrušit pevnou linku a nezešedivět u toho

Návštěvník (Čt, 18. 6. 2020 - 19:06)

Mě odpojili velice rychle sami, 2. přišel dopis. že se linka ruší k 30. a bylo. Zařiďte si internet jak chcete, my sbalíme kabely a máte smolíka. Likvidovali se u nás sloupy a vše se dávalo do země, jen kabely na pevnou se jim nechtělo dávat a tak byl rychlý konec.

Steve (Čt, 18. 6. 2020 - 16:06)

Telecomu a O2 je lépe se úplně vyhnout obloukem ... Jsou to darebáci a podvodníci. Bohužel je ČTÚ stále tiše toleruje ... (takový špinavý šmejdy)

Mufka (St, 17. 6. 2020 - 19:06)

Čerstvá zkušenost: Matka, které je 90 let a je nevidomá a hůře pohyblivá (taky už mentálně nefunguje nejlépe), nastoupila před pár měsíci do Domova důchodců. Pevnou linku, kterou má v bytě, chtěla logicky zrušit. Na prodejnu O2 se nemůže jednoduše dostat, není to v jejích silách i kdybysme ji tam dovezli. Ke zrušení smlouvy písemně je třeba její podpis ověřený na prodejně nebo jinde na úřadě (rovněž obtížně realizovatelné vzhledem k její omezené hybnosti a celkovému stavu). Jako jedinou možnost, jak smlouvu zrušit, nám na prodejně i informační lince 02 doporučili zrušení po telefonu, nicméně musí to provést osobně. Nechtěli jsme švindlovat, takže jsme ten vyčerpávající pokus podnikli.
Nejdříve se dovoláte na prvního operátora. Vysvětlila s potížemi, co chce (s námi se odmítli bavit, takže jsme jen asistovali), pak ji přepojili na dalšího operátora. Tomu s vypětím sil nadiktovala své rodné číslo, číslo telefonu a variabilní symbol z poslední faktury a řekla, co chce. Poté ji přepojili na dalšího operátora. Čekání cca 5 minut, pak hovor vypadl, vypadalo to, že to někdo u O2 prostě típl. Takže totéž znovu. Operace na dalších x minut, opakování všech informací operátorovi, pak opět dlouhé čekání na třetího operátora, kdy to už prostě matka nedala s tím, že je unavená. Takže tam zavolala další den manželka a předstírala, že je má 90ti letá matka, jiná cesta nebyla. Při druhém hovoru (ano, opět došlo při přepojení na 3tího operátora k výpadku spojení po cca 5ti minutách čekání) se konečně dostala k poslednímu (3tímu) operátorovi, zopakovala mu opět všechna čísla (rodné, telefonní a variabilní symbol) a následoval nátlak. Vskutku drsný - proč vypovídáte smlouvu, to už ve vašem bytě nikdo nebydlí, máte hrozně výhodný důchodcovský tarif, který můžete převést na kohokoliv v rodině i na jiné adrese (to tedy žasnu, vždyť navádí k podvodu!), pořiďte si telefon v Domově, mobil atd. - 5 minut klínů do hlavy. A pak vrchol. Ok, tak my vám pošleme dopis, který musíte podepsat a poslat zpět, jinak není výpověď platná. V dopise bude kód, musíte někam zavolat, kód nadiktovat/zadat a až pak bude vaše výpověď platná, jinak smlouva trvá. Na dotaz, proč to nezruší hned, tak bylo řečeno, že to nejde. OSER, OSER, OSER. Na webových stránkách formulář pro výpověď není, jen na prodejnách a opět s velkou neochotou a ještě trvají na ověřeném podpisu. Zákaznický servis z hororu. Jak vás chytí, tak vás nepustí - obzvlášť, když budete starý bezbranný člověk. Ať jdou do.....!!!!!

! (Út, 4. 2. 2020 - 13:02)

Ad Petr: rušil jsem pevnou linku po zemřelé matce a absolutně bez problémů, stačilo doložit úmrtním listem. Možná, žes narazil na nějakou cow, zkus vyčíhnout, až tam bude někdo normální.

Steve (Pá, 19. 7. 2019 - 15:07)

On ten předražený krám ještě někdo má od likvidátorské společnosti?

! (Pá, 19. 7. 2019 - 14:07)

Kecy v kleci. Při stěhování jsem prostě zašel na kontaktní místo, ohlásil to, akorát zkontrolovali podle občanského průkazu totožnost (jestli nejsem nějaký srandista, co zruší telefon někomu jinému) a ke konci následujícího měsíce jednoduše z drátů zmizel signál a linka skončila. Neblbněte tedy lidem hlavy.

Petr (Út, 4. 2. 2020 - 09:02)

add kecy v klici: myslim že hlavu lidem blbnete vy. Já mám zkušenost zcela jinou. Počkejte až budete rušit linku po někom blízkém, kdo vám nebude moct dát plnou moc....

Wanda (Čt, 18. 7. 2019 - 21:07)

Ano, tchýně už rok nebydlí doma, je po těžké operaci v pečovateláku, špatně vidí, telefon neslyší, je ležák, ale telefon nejde odhlásit bez její přítomnosi na pobočce - nutný vlastnoruční podpis. Takže bude plati pevnou linku, dokud bude žít. Nebo další a další jiné výmysly, jak to nejde. Pak zašla švagrová na pobočku ve městě, kde bydlí a tam to šlo odhlásit. Pevná linka je zrušená. Je to o lidech.

Stanislav (Čt, 18. 7. 2019 - 20:07)

Zrušení pevné linky: na prodejně O2 poradí www stránky Moje O2, na stránkách se nezaregistrujete, posílají opět na prodejnu, tam se podiví a odkážou vás na www stránky ... atd. atd.

Stanislav (Čt, 18. 7. 2019 - 20:07)

Zrušení pevné linky: na prodejně O2 poradí www stránky Moje O2, na stránkách se nezaregistrujete, posílají opět na prodejnu, tam se podiví a odkážou vás na www stránky ... atd. atd.

merry (St, 11. 5. 2016 - 01:05)

02 otřes, to jsme se dočkali po 40 letech věrnosti pevné linky

Honza (Pá, 11. 12. 2015 - 22:12)

někdo má pevnou linku? Se...Jo, někdo ji eště má. Můj fotr.Před rokem a půl s tou pevnou linkou byl menší problém. Najednou zničehonic nebylo možný se na tu pevnou linku dovolat (ale volat z ní šlo všude). Jak na tu pevnou linku někdo volal, dycky se mu vozval záznamník, kerej hlásil, že volanej účastník neni dostupnej, vopakujte volání pozdějc. Samozřejmě jsem to zkoušel i ze svýho mobilu, a vozvalo se mi to samý. No a pozdějc samozřejmě taky nebyl dostupnej.Tak jsem se to já pokoušel řešit místo fotra. Psal jsem e-maily, volal jsem všude možně, chodil jsem i osobně všude možně... Zajímavý bylo to, že každej všude dycky bezpečně věděl, že u nich jsem špatně, že musim jít tam a tam. No a tam a tam taky věděli, že u nich jsem špatně, že musim jít jinam. Když už jsem nevěděl, kudy kam, tak jsem se vrátil zase tam, kde jsem původně začal. Jako v tý pohádce Honza málem králem, jak tam řikal Kemr: "Jsme-li s rozumem v koncích, začněme tam, kde to všechno začalo - od začátku, u sedláka". Tak jsem začal od začátku u sedláka. Zavolal jsem zase tam, kam jsem původně volal jako na uplně první místo. Podle hlasu to tam vzala jiná baba, než poprvý. Tak jsem jí vylíčil, vo co jde - a světe, div se, ani ne za hodinu ta porucha zmizela - už se na tu pevnou linku dalo dovolat.Poučení: Všude je všechno jenom vo člověku. Židle muže bejt furt stejná, na tom nezáleží. Podstatný a důležitý je, jestli se na ní vobčas vystřídaj zadky.No a ted', jak to tady tak čtu, tak asi nezbejvá, než si tu pevnou linku nechat. Zrušit ji by tedy asi nešlo.Ale snad by mělo zabrat, kdyby to člověk jednoduše přestal platit, ne? Když příde upomínka, že jsem "zapomněl" zaplatit, tak navoplátku pošlu takzvanou "vyližprdel" - to znamená ne uplně slušný vysvětlení, že jsem to myslel naprosto vážně, že už tu pevnou linku nechci, takže jsem ji přestal platit schválně z čirýho zoufalství a v naději, že se vám konečně rozsvítí v palici. Tim pádem mi ji laskavě zruště a rovnou zapomeňte na to, že vám zaplatim ňáký penále. Čau!

Ještě (Pá, 11. 12. 2015 - 17:12)

někdo má pevnou linku? Se divím.

Rudolf Jelínek (Pá, 11. 12. 2015 - 17:12)

Jsou to KU*VY nevšední, ZM*DSKÁ banda ZA*RANEJCH PRAČ*RÁKŮ. Už si od nich neobjednám nic do konce života a všem kolem sebe budu doporučovat to samé.Až jim nějaký psychicky nevyrovnaný jedinec nechá něco vyhodit do povětří, vůbec se nebudu divit. Než ho za to zavřou (jako že se o to S*ÁČI z ouuuutu postarají), osobně mu půjdu poděkovat a ve vězení ho budu všemožně podporovat.ZMRDŮM ZMAR !!!! :-(

Marek (Út, 16. 12. 2008 - 19:12)

Je to picovina, je pravda, ze kdyz mate linnku, musite ji mit rok, pak ji miuzete bez poplatku zrusit.Telefonaku, nejsi nejaky blby O2?

w (Ne, 14. 12. 2008 - 13:12)

Radím oholit si hlavu!

Rob (Ne, 14. 12. 2008 - 13:12)

Kecáš a strašíš lidi nesmyslama. Nikde nic takového ve smlouvě nemám, takže to nemohou ani uplatnit. První soud a prohrají to.

Telefoňák (Ne, 14. 12. 2008 - 12:12)

Od nového roku už telefon zrušit jen tak nepůjde. Pokud ano, poplatek za zrušení bude 5000Kč a výpovědní lhůta jeden rok. Pokud někdo přestane platit s tím, že chce linku zrušit, bude mu 5000Kč za zrušení připočteno k dluhu. A tvrdě vymáháno. Třeba i exekucí.

Návštěvník (Út, 18. 11. 2008 - 14:11)

NEMĚLA JSEM PROBLÉM JSEM TAKÉ Z TRUTNOVSKA ZAŠLA JSEM VE MĚSTĚ DO O2 ZDĚLILA JSEM POŽADAVEK DOSTALA JSEM FORMULÁŘ VYPLNILA ZASLALA DO BRNA NA PŘILOŽENOU ADRESU ZA 5 TÝDNŮ MI VYPNULI TELEFON TOT VŠE STRUČNĚ A JASNĚ!

marta (St, 12. 11. 2008 - 22:11)

Rušili jsme pevnou linku a internet a neměli jsme žádné problémy. Přemlouvali nás, jestli si to nechceme rozmyslet, ale nebylo to nic hrozného. obratem nám poslali kod, kterým jsme to potvrdili. Teď nám běží výpověď, ale zatím jsme žádné problémy neměli, asi jsme měli větší štěstí na lidi.

Reklama

Přidat komentář