Reklama

MUDr. Prokeš P., Mělník

Lenka (St, 24. 9. 2008 - 08:09)

S panem doktorem mám ty nejlepší možné zkušenosti a všichni z mého okolí, co jej navštěvují, jsou na tom úplně stejně. Dokáže pomoct s neuvěřitelnou spoustou věcí. Vřele doporučuju.

Hanka (Pá, 13. 4. 2007 - 19:04)

I: pokud chceš, můžeme to probrat po tom mailu. Můj je brcoun"seznam.cz. Zatím ahoj!!

I. (Pá, 13. 4. 2007 - 08:04)

V tuto dobu mi ani nejdou rozbalit starší příspěvky, ... !?

I. (Pá, 13. 4. 2007 - 08:04)

Hanko, už jsem lékaře kontaktovala písemnou formou. Čekala jsem, že se zde nějaké podrobnosti dozvím, ale nic moc. Také mi vadí, že nevím něco konkrétního. Navíc jsem dost dlouho čekala na pouhé uveřejnění tohoto diskuzního příspěvku, na který je tak malá odezva. Ty nemůžeš získat nějaké bližší informace od té kolegyně?
Zda mám podobné potíže jako Ty, netuším! Je jich víc, ale zde nechci být konkrétní. Měj se!

Hanka (Čt, 12. 4. 2007 - 17:04)

I: a už ses tedy odhodlala a objednala se k němu? Mně vadí, že jako vůbec nemám potuchu, jak léčí, krom toho, že dělá akupunkturu.Takhle vždycky když jsem někam jela, věděla jsem, do čeho jdu a tady nevím nic. Jen by mě zajímalo, s jakými problémy tam pojedeš, třeba jsou podobné jako ty moje, i když já jich mám vícero. hezký zbytek dne!

I. (Čt, 12. 4. 2007 - 08:04)

Hanko, souhlasím. Až tedy projdu 1. návštěvou, tak se zde ozvu, pokud tedy nechceš něco probrat už nyní. Zatím se měj!

Hanka (Út, 10. 4. 2007 - 19:04)

Pro I: určitě si můžem popovídat a předat zkušenosti, ráda s tebou proberu kde co, jen bych upřednostnila mail, nemusíme to probírat zrovna tady, co?

I. (Út, 10. 4. 2007 - 07:04)

Iva se již asi neozve, škoda!
Jen doufám, že tento lékař má odlišnou praxi v léčení, než Dr. Jonáš.
Také uvažuju o objednání. Hanko, pokud bys chtěla, mohly bychom si předávat zkušenosti z léčení buď tady a nebo soukromě!?

Hanka (Pá, 6. 4. 2007 - 18:04)