Reklama

Křeče

Zdenka (Pá, 31. 7. 2020 - 15:07)

Chtěla bych se podělit o moje zkušenosti na noční křeče v nohou.Měla jsem křeče v nohách 8 let k tomu jsem měla lehkou bolest na trojklaném nervu na pravé straně obličeje což jsem přikládala k tomu že jsem lehce profoukla na této straně snad od klimatizace v autě.Potom mě zlobilo pravé oko,stále jsem tam měla bod v podobě klikaté čárky ale očař mi nic nenašel a to jsem i očního lékaře vyměnila protože jsem měla obavu že mám náběh na šedý zákal nebo něco podobného je mi 51 let.Lékař na ty nohy mi předepisoval vitamíny a pořád jsme čekali zlepšení a nic.Můžu říci že těch osm let jsem dokázala spát pouze první hodinu a potom nastal maraton probouzení,procházení,usínání a znovu probouzení.Před dvěma týdny jsem si koupila křemelinu.Brala dvě lžičky denně.Po týdnu jsem v noci při čekání na spánek pocítila v pravé tváři pohyb a něco se mi tam uvolnilo a okamžitě mě přestaly bolet nohy.Vážně tohle jsem nečekala a ta čárka v oku mi taky zmizela.No píši to sem do diskuze že je možné že to může někomu pomoci.Zdenka

Hanka (Út, 13. 12. 2016 - 08:12)

Se chci zeptat je taky...Alkohol obecně snižuje hladinu hořčíku v těle.

VeroonikaK (Po, 12. 12. 2016 - 19:12)

Já mám kreče v lýtku hlavně v noci. Bojím se, aby to nebylo např. v důsledku cévního onemocnění

fazolka (Ne, 22. 12. 2013 - 11:12)

Hani mam dia a ty same problemy,predevcirem mi lekar predepsal Magnosolvlv-30s.po6,1g je rozpustny ve vode.Zatim nevim jak pomuze.Cvicim prsty,zapesti a krcni pater.f.

Hana (Ne, 13. 10. 2013 - 20:10)

Dobrý den,asi rok mam potíže se žílama v nohou,beru detralex.poslední měsíc mě při sebemenší námaze bolí a berou do křeče svaly nohou i rukou.přeba po 2 dřepech je to jako po 50 a při oloupání brambor mi zůstanou zkroucené k křeči ruce.snažím se dopovat mg ale nelepší se to.taky se dost zadýchávám a to mám celkef fyzičku.3x týdně aktivně sportuji a nadváhu nemám.obtěžuje mě to a připadám si na 60 a ne na 33.prosím poradte.díky Hana