Reklama

Letecké neštěstí u Smolenska

Bulvár (Čt, 26. 8. 2010 - 01:08)

A co že si patolog...Pitvu trvající pět hodin provedl lékař v přítomnosti šéfa polské vojenské prokuratury Krzystofa Parulskeho a jednoho polského diplomata v hangáru přímo ve Smolensku jen pár hodin po tragédii.

„Zranění byla tak děsivá hlavně proto, že v Kaczyńského VIP salonku bylo mnoho volně ležících předmětů. Ty po nárazu způsobily smrtelná zranění,“ dodal patolog.

Mil. Huricane (St, 25. 8. 2010 - 22:08)

Přiblížení na tzv kontakt, špatné podmínky ale viditelnost země (celý zázna ) a nedokonalé naváděcí zařízení, hladina letiště výš než terén na přiblížení, totéž u nás v 1974 či 5? právě si nevybavuji, jugoslávci v Suchdole, soustředění na udržení vizuálního kontaktu pod sebou a opominutí sledování výškoměru, v Suchdole v okamžiku nárazu -50m pod hladinou letiště, zde potom ignorování výstrahy! prostě kapitán s cca 2500 nlétanými hodinami není zkušený, jak se tvrdilo, běžně se ke zkušeným kapitánům počítá na desítky tisíců hodin

Josef (St, 25. 8. 2010 - 20:08)

Vono je nejjednodušší to prostě hodit na pilota, co? Byl to přece profík, to letiště znal... Jenže on byl dotlačen k tomu, aby přistál v mlze, když letiště fakticky nepřijímalo...

Next (?) Apache (St, 25. 8. 2010 - 20:08)

nemůžu se zbavit dojmu, že zkrátka Polákům to nějak nejde... Vojenské polské letectvo mělo v posledních 2 letech až 3 vážné nehody dopravních letadel s tragickým koncem (celkem 120 mrtvých). Vychází jim nálet cca 250-300 tis. hodin na jednu katastrofu. V Evropě mají civilní společnosti tento parametr v řádu desítek mil. hodin. Zdá se, že hazard je součástí činnosti polského vojenského dopravního letectva.
A do toho zavedená praxe, že během letu jim leze do kokpitu kdejakej vocas a otravuje ,,kdy už tam budem"...

Alliena (St, 25. 8. 2010 - 20:08)

Prezidenz Kaczynski měl,...A co že si patolog ,,vzpomněl" až po čtyřech měsících?

Blažena Škopkoj (St, 25. 8. 2010 - 00:08)

Prezidenz Kaczynski měl,...Tak neměl nutit pilota přistát!

Co vyprávěl pat (St, 25. 8. 2010 - 00:08)

Prezidenz Kaczynski měl, kromě utržené ruky, i rozdrcené obě nohy... Byl rozpárán věcmi z prezidentského salónku, které ho při nárazu letounu o zem roztrhaly na kusy. Podrobnosti v Blesku, Aha a iDnes.
Dobrou noc, děti!

Co najdete na Y (Út, 24. 8. 2010 - 22:08)

http://www.youtube.com/watch?v=neG3dXZVPFM&NR=1

Co najdete na Y (Út, 24. 8. 2010 - 22:08)

http://www.youtube.com/watch?v=odqhUscC1So&feature=related

Co najdete na Y (Út, 24. 8. 2010 - 22:08)

http://www.youtube.com/watch?v=6brBVVYMc3U&feature=related

Galerie (Út, 24. 8. 2010 - 14:08)

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100823/KATASTROFA_SAMOLOTU_PREZYDENCK/717641266

Galerie (Ne, 22. 8. 2010 - 00:08)

http://www.fakt.pl/To-jest-miejsce-katastrofy,galeria,1362,15.html

Honza999 (Ne, 22. 8. 2010 - 00:08)

Nevím, jestli se o mlze nad...oprava : nad Běloruskem

Honza999 (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Celková doba letu z Varšavy...Nevím, jestli se o mlze nad Smolenskem vědělo již při startu letadla z Varšavy. Podle všeh informací ale byla posádka informována (a bylo jí doporučeno jiné cílové letiště) ještě před tím, než se vůbec dostali do vzdušného prostoru Ruska. První doporučení na změnu cílového letiště totiž letadlo dostalo již v době, kdy bylo nad Bělouskem.

Honza (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Celková doba letu z Varšavy do Smolenska je cca dvě hodiny. To se počasí opravdu změnilo tak náhle že o této skutečnosti nemohla být polská strana informována již před startem? Na mě to působí jako připravená provokace, kdy Poláci měli být diskreditováni tím, že se nedostaví včas na začátek ceremoniálu. A stejně tak to možná cítila celá osádka letadla, když se rozhodla zariskovat, s čímž osazenstvo věže nepočítalo a proto i ty "problémy" v komunikace, nejasnosti ohledně mlhy-nemlhy,...

Neutrashimy (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Ta snaha hodit všechno na pilota je evidentní. Přitom evidentně na kapitána letadla, který mimochodem uměl perfektně rusky a před pár dny na Smolensku bez problémů přistál, byl činěn nevybíravý nátlak, ostatně Kačena už jednou svého pilota degradoval a postaral se mu o budoucnost... Inu, nikdo nestojí nad fyzikálníma zákonama, i když možná nad těma právníma ano.

PPN (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Základem mnoha problémů je...Nač vlastně ty prezidenty máme, když jediným svým chybným rozhodnutím jsou schopni rozvrátit celou velmoc nebo zlikvidovat celou elitu? Nakonec, tak tomu bylo vždy, který to byl král, kterému řekli, že pokud zahájí válku, že zničí velkou říši? Zničil tím pak říši vlastní. Koho vlastně poslouchají, ve prospěch koho vlastně jednají?

Pavel P. Němec (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Základem mnoha problémů je dilema, zda máme uposlechnout chybný direktivní příkaz, když je jasný, že je chybný, nebo jednat podle vlastního svědomí, zachránit situaci a riskovat sankce?

Rejpal (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Nejsem dopravní pilot -...Přesně tak.
I špatný rozkaz je nutno splnit.
Za každou cenu.
Stalo se...

Pepa (Pá, 20. 8. 2010 - 23:08)

Nejsem dopravní pilot - létal jsem v mládí jen se sportovními stroji - ale vím, že je tendence - a to téměř vždy - házet vinu na pilota. Osobně si myslím že když pilot měl v zádech náčelníka gen. štábu, tak byl
pod tlakem a je možné, že dostal přímý rozkaz přistát. Ostatně v tom smyslu se vyjádřil bývalý pilot vládní letky, který byl vyhozen ze služby, protože
odmítl uposlechnout riskantní příkaz k přistání od nějakého "papaláše"! Vzpomeňte si na vojnu! Čím víc hvězdiček na ramenou - tím větší to byl "génius"!

Reklama

Přidat komentář